![]() |
Jason of Robert?
wie vinden jullie beter bij het imago en de muziek van MetallicA passen?
|
Cliff
|
jason (y) maar robje is ook wel gaaf hoor.
|
Rob iig niet, laten we duidelijk wezen.
|
Wat is dat nou voor domme vraag, wat heb je nou al van Trulio kunnen merken? Behalve live optredens?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sja als ik denk metallica denk ik ook wel 'n beetje Jason. 't is eigenlijk wel 'n beetje een buitenbeentje, ik vind 't net een surf-gorilla. misschien ook door 't leeftijdsverschil Maar ja wie weet , misschien 'n frisse wind door de grijze haren van hetfield & co :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dude c'mon dat was Bob Rock dat weet je toch wel :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jason denk ik.
Robert is veel te cool. ;) |
Ik vind die Robert Trujillo toch wel erg veel op een aap lijken...zn hele performance op het podium past niet echt bij de rest vind ik (zo gehurkt lopen omdat je bass nog onder je knieën hangt). Maar ik denk dat het belangrijkste is wat hij doet met de muziek..als hij straks de beste baslijnen ooit op een Metallica-album neerzet, boeit niemand het dat hij zo doet bij een optreden. Maar ja, das mijn mening....
|
hoe vet robert op t podium is
|
Ik vind z'n stageperformance juist erg grappig :P
|
Citaat:
|
door zulk soort topics
krijg ik herpes |
kind toch
waarom ben je niet online wanneer ik me verveel heumeu. |
roberto is technisch velen malen beter iig :P
ik kan niks slechts zeggen over hun optredens op Rock am Ring en Fields of Rock, en ik kan niks slechts zeggen over Jason omdat ik metallica nooit gezien heb met jason erbij. DUS. we zien wel, na het nieuwe album. |
Citaat:
Cliff blijft toch mijn favoriet, die voegde echt wat toe (en was ook te horen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |