![]() |
Ik eet een appel.
Ik eet een appel.
Rode appel, groene vind ik vies. Dit doet me denken aan de dag dat ik mijn kaarsen uitblies... Tja kwas toen een jaar ouder. Ik voelde dat ik de wereld aankon Totdat de oorlog in mijn hoofd begon Dagen werden steeds kouder. Gekheid vulde mijn hoofd. Ik had mensen allerlei rare dingen beloofd. Mijn uiterlijk werd steeds grauwer. Ik kwam mijn beloftes na. Het is tijd dat ik uit het leven ga. Maar eerst eet ik mijn appel. Groene appel, rode vind ik vies. Dit doet me echt denken aan de dag dat ik mijn kaarsen uitblies.. |
mooi!! (y)
hoe kom je op zoiets?? |
Zozo, Kenjirro, niet slecht! Zeker mooi gedicht hoor. Veeeel beter dan die andere 'gedichten' van je. :D
|
Citaat:
|
(y) :eek: hou op ik ga huilen :(
|
Citaat:
Huilen??? |
Citaat:
|
Citaat:
(offtopic) Maarre als je je kut voelt, moet je kung fu films kijken. Helpt bij mij ook |
Citaat:
kung fu films?? |
Tnx voor jullie reacties. Khad niet verwacht dat ze positief zouden zijn :) want meestal werden mijn gedichten in de grond geboord.
(Let op zometeen gaat iemand wel een negatief comment geven :D ) @ Marianne khoop dit dat je van dit gedicht je nog kutter zal voelen, anders wil ik ook wel een vrolijke voor je maken :). En ja, Kung fu films ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm, ik vind het zo jammer dat er bepaalde regels niet worden nagestreefd, écht zonde, ik heb niet zo'n zin om politieagentje te spelen namelijk. Ik zou aan jullie beiden willen vragen: Lees de regeltjes van dit forum nog maar 's even goed door: chatten mag niet!...Ja daar komt ie toch: Bij een volgende reactie die niet betrekking heeft op het gedicht, wordt het gedicht gesloten, hoe streng ook, maar dit is een behoorlijke chatgesprek, niet echt de bedoeling.>>>>Heb je PM voor!
Verder, kenjirro, over je gedicht:) Weet je dat dit veel meer met mij doet?, nu je de inhoud op jezelf betrekt? (y), ik vind de rijm en het taalgebruik dan niet echt super, maar de achterliggende dingen zijn mooi! Probeer 's iets meer met metrum te werken en speling/orginaliteit in vorm en woordgebruik, ik ben benieuwd! :) |
ik snap em soms niet helemaal, beetje vreemde rijm ook. maar het appel-idee vind ik wel leuk.
|
Citaat:
|
Ik vind hem mooi, mooier dan de anderen die je hier plaatste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind deze veel beter dan je vorige gedichten. Over elke week een ander thema; had dat dan eerder gezegd, dan had ik je gedachtengang al een stuk beter begrepen ;) :P. De herhaling in de laatste strofe vind ik erg sterk! Verder vind ik je metrum soms een beetje wankelend, maar de woordkeus vind ik goed, en het onderwerp spreekt me aan!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |