![]() |
n.a.v. Kopspijkers: wat vind jij van een homoseksuele leraar?
Een doodnormale vraag waar echter niet altijd makkelijk een antwoord op te geven is.
Ikzelf vind het prima en interesseert het mij totaal niet. Wat variatie in het leven lijkt me gezond en kleurrijk :) (vooral die linkse (die blonde) bij kopspijkers was :cool: ) Maar hoe staan jullie hier tegenover? |
Hoe weet je wie wel of geen homo is?
|
Zal mij echt niet rotten, als er een leraar van mij homoseksueel was. Zolang het maar niet zo'n 'ach gossie gekkie' gayqueen type is.
|
Ik heb een leraar gehad die homoseksueel was, maar wat maakt dat uit. Hoewel er mensen zullen zijn die er problemen mee hebben, zie ik het probleem er niet van.
|
Ik heb een aantal homoseksuele docenten gehad en ik heb er niet echt een mening over. Dat klinkt wel politiek correct, maar het zal me echt aan mijn reet roesten waar mijn docenten op vallen. :s
|
Citaat:
Wat een afgrijselioke uitspraak :s |
zolang ze maar goed lesgeven zal het mij echt niks uitmaken
|
Citaat:
(ik vind t wel irritant overkomen, maar t zal mij een zorg zijn als dat de ik van de leraar is als ie maar goed lesgeeft) |
Citaat:
|
zolang ie goed lesgeeft en zich niet gedraagt als zo'n gayparade homo vind ik het best.
ik wil gewoon niet merken dat ie homo is. |
[Parallel hier]
Oh, en als ze niet goed lesgeven maakt het wel uit? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw, onder homoseksuele leraren vallen ook lesbo's onder (zeg ik even drbij omdat velen hier een vergelijking maken met (mannelijke) TinkyWinky types) |
Citaat:
|
Citaat:
Leuke schooltijd zul jij hebben. (y) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal me iig bar weinig interesseren, als ik weet dat me leraar een homo is. Sterker nog het gaat me niks aan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee natuurlijk niks tegen homo's verder. Homo's aan de top! |
Citaat:
en verder zeg ik dit: *** *silly* |
Kan me niets schelen waar een leraar op valt.
Een van m'n beste biologieleraren was homoseksueel. Maar sinds kort heb ik een nog idiotere leraar, voor anatomie. :o |
Citaat:
|
t priveleven van een leraar interesseert me geen hout eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een homoseksuele leraar, het kan me niet zoveel interesseren eigenlijk.
|
Ik let er niet op. Maar als ik een homoseksuele leraar heb, of zou hebben, maakt dat me helemaal niets uit. Moet hij weten.
|
Citaat:
Maar mij maakt het geen zak uit. 't Is ook wel eens aardig als ze een beetje nichterig zijn, erg grappig.. Maar er waren twee nederlandse leraressen op m'n middelbare school die al heel lang samen waren.. En die waren echt geweldig! :D |
Boeit me niet. :)
|
Ik zou het wel gay vinden :P.
|
Ik héb een leraar die homo is. Hij geeft maatschappijleer.
Is een aardige kerel, ik kan dr goed mee overweg Hij heeft het zelf ooit verteld, maar je ziet het niet aan hem Het is dus geen nichterige homo, hoewel die ook wel lachen kunnen zijn. Het is alleen soms wel lastig om het woord 'homo' niet te zeggen in bep. situaties. Bijv wanneer je het bijv. over voetbal hebt. "Die scheids gisteren was toch een blinde homo" of bij Feyenoord: Alleen homo's lopen hand in hand... Ik ben benieuwd hoe hij hierop zou reageren Maar het is een goeie gast, goeie leraar |
prima, geen last van, mijn leraar engels of nederlands is dat.
Ik heb er totaal geen problemen mee |
waarom zou je er wel problemen mee hebben?
|
intereseert me niet.
|
lekker belangrijk... :rolleyes:
|
Het moge duidelijk zijn dat ik niets tegen homo's heb (zie avatar!). Al helemaal niet tegen die homosexuele docenten die aan tafel zaten bij Kopspijkers. Lijken me erg aardige mensen.
|
Niks op tegen.
|
Citaat:
|
Wat kan mij het nou schelen waar hij zijn leuter in hangt? Zolang hij maar goed kan lesgeven.
|
Mij maakt het niet veel uit.
|
Het maakt mij echt niet uit hoor. Als het gewoon een aardige leraar is dan zal het me niks schelen. Waarom zou je der helemaal moeilijk om doen? het is en blijft een mens ja tog
|
Ik heb er een. Boeien.
|
homo's zijn ook normale mensen, dus waarom zou er uberhaupt aan gedacht moeten worden? we hebben er zat op school lopen. nou en? wat boeit het? gayqueen of niet, ik vind niet dat het enig verschil maakt.
|
Citaat:
|
Maakt me echt helemaal niets uit.
|
Citaat:
|
ik vind het totaal geen probleem
waarom moeten mensen daat toch altijd zo moielijk over doen. Zelf vind ik het erger als mensen hun geaardheid verzwijgen om zo aan een baan te komen of hun baan te behouden. waarom doen mensen toch altijd zo moeilijk over dit onderwerp, ik zie er het probleem niet van in. Of een homoseksuele leerkracht verkeerde dingen zou doen met de leerlingen? dat zou ook bij hertoseksuele leerkrachten kunnen gebeuren, dus waar maken ze zich nog druk over? |
Mja boeit niet..
maar zoals gezegd zou ik het wel irritant vinden als het een overdreven nichterig type is.. niet omdat ik er tegen ben, maar gewoon omdat het irritant is... komt op mij dan niet serieus meer over.. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |