![]() |
Wat hoop je dat er morgen gebeurd?
nou?
|
Dat een zekere forummer ophoudt met domme topics posten.
|
ik hoop dat het gaat sneeuwen! :cool: (y)
|
ik hoop dat ik morgen sterf! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:nono: |
Dat ik een heel leuk mailtje krijg van een nog leuker persoon, *zucht*
|
Ik hoop dat ik morgen om half een uit ben.
|
ik hoop dat door een wonder mijn geschiedenis werkstuk klaar is.
en idd niet zo aanstellen pessimist kerel, als je zo doorgaat ben je better off dead |
Dat ik een 10 krijg voor natuurkunde :(
|
Dat ze me toch wil... *zucht*
Kleine kans... :( Heel erg kleine kans. :( |
Dat alles voor de proefwerkweek ineens in mijn hoofd zit en ik voor alles een 10 haal (y)
|
Dat ik op mijn werk de sectormanager tegen kom, en dat ik hem eens flink de waarheid kan vertellen over wat voor een lul hij nu eigenlijk is!
|
dat er iets gebeurt waardoor ik toch niet het idee heb dat ik een van mijn goede vrienden kwijt raak.
|
Dat ik niet meer zo ziek en lam ben als nu.
|
Dat een afspraak niet voor niets is geweest.
|
Citaat:
|
Dat ze morgen zeggen dat ik niet meer naar school hoef en dat ik mn vwo diploma zo ook gehaald heb.
Maar dat zal wel niet gebeuren |
Dat ik mijn toetsen kan. :|
|
Dat ik ineens mijn Duits heb geleerd:o
|
dat er iets posifiets, totaal onverwachts gebeurd :)
|
Citaat:
|
dat ik alles al ingevuld heb voor komend jaar en dat ik alles weet en dat ik tienen haal maar dat gebeurd toch niet :(
|
-dat ik een miljoen win
-dat mijn verkoudheid over is -dat ik een vakantie gewonnen heb -dat mjn nichtje beter wordt -dat ik weet wat ik wil in de liefde |
Citaat:
ik hoop dat ik morgen doe wat ik vandaag met mezelf heb afgesproken. |
Dat er een heleboel lessen uitvallen, zodat ik lekker vroeg thuis ben en dan mn so kan leren en savonds weg kan (y).
Of dat ik het gewoon nu heel goed ga leren en al ken, voor over morgen.. Das natuurlijk ook wel een (y) idee. En ik hoop dat de lessen morgen snel voorbij gaan, heb altijd zo'n hekel aan maandagen:( |
Dat het 27 graden word en ik aan zee leg, maar dat zal wel niet ;)
Dat het -10 is en er een gga pak sneeuw ligt, maar dat zal ook wel niet :( Nou, dan maar gewoon dat ik me lich. goed voel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik de antwoorden van mijn tentamen donderdag opgestuurd krijg.
|
Welke dag is het morgen eigenlijk? :o
|
Maandag. :o
|
keiharde sex op de school wc met mijn ex
|
Dat die forza of hoe die gast ook heet eens stopt met domme topics posten
|
Dat mijn werk afbrandt, VOORDAT ik er arriveer
|
Een wonder
|
Dat het ontzettend hard gaat regenen. (y)
|
dat er morgen geen oorlog meer is
voor mij persoonlijk hoop ik dat het morgen niet regent(d :confused: ) als ik 45 min moet fietsen naar school ciao |
Citaat:
|
dat ik mn wiskunde toets goed maak
|
Citaat:
wat is je email? :p :o |
Dat 'ie me morgen belt.. :s
|
Ik hoop dat er nu eens niks gebeurt. :o
|
ik hoop dat ze morgen niet aan huiswerk-controle doen, en us een x niet overgeef in de bus!
|
Nou umm, dat: ik de rest van het jaar vrij krijg en toch overga. dat ik een heleboel geld win. Dat ik een leuk vriendje krijg. Dat het weer lekker weer wordt. Dat mijn Frans lerares plotseling ontslagen wordt. Tsja zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan
|
Dat ik morgen weer de hele avond met iemand op msn kan kletsen en dat ik vroeg klaar ben met practicum, zodat ik nog even langs het kultuurcafé kan.
|
dat mijn proefwerk latijn heel makkelijk is.. of uitvalt :/
|
Wat er morgen moet gebeuren? *denkt*
Ik weet alleen dat een hele hoop niet gaat gebeuren eigenlijk... |
Dat ik morgen opgebeld dat ik niet tot 10 over half 5 naar school hoef.. En dat vervolgens die megaleuke jongen aan mn deur staat om me mee te nemen op n reisje naar n heeeeeeel lekker warm relaxed land.. oeh... realiteit valt tegen vrees ikkk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |