![]() |
PM bij verjaardga
Misschien is het leuk om bij verjardag een pmetje te sturen?
Ik ben van de week 17 geworden (*dank u voor de felicitaties*), dus daarom kwam ik op het idee.. |
misschien moeten we die verjaardagen onzin op het forum maar helemaal afschaffen ?
|
Waarom? Ik zie niet echt nut van zo´n actie in.
Open dan maar een topic op DK, dat is nog veel leuker ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind nu die PM's van Koen al vervelend als ik weer eens 'n nieuwe reactie op m'n fotoboek heb ;) :bloos: Offtopic: u mag daar altijd een kijkje nemen en een reactie achterlaten hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat beschouw ik als spam.
|
Citaat:
|
vind het veel leuker om te zien dat er speciaal voor iemand een topic op DK geopend wordt als deze jarig is...
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals voor mij. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga persoonlijk voor een gesproken bericht op je telefoon :).
"Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag -perseus-. Alweer een jaartje ouder, en deze keer ben je alweer -16- geworden!" "Het scholieren.com-team wenst u nog een prettige verjaardag toe." |
ik zie de vechtpartij al voor me... Want wie moet er dan als afzender van die PM worden genomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Of Jon ;) |
Citaat:
Ik heb liever één berichtje van een lid/FB die aan mij denkt dan een berichtje van fietspomp... (of géén berichtje natuurlijk, dan weet je gelijk waar je aan toe bent. :p) |
Beetje zinloos lijkt me.
|
Citaat:
Wat wel realiseerbaar is om onderaan de index net als op diverse andere fora en het fotoboe de jarigen neer te zetten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |