![]() |
saaie zondag
tis hier zo saaai....
k heb geen oma s of opa s meer, dus daar kunnen we ook niet meer naar toe. een vriendin komt misschien ff langs dadelijk wat doen jullie op de saaie zondag middag? ciao |
Lezen.
|
Forummen
pokemon gold spelen:P leren voor de toesten volgende week |
Studeren. Enzo.
|
Citaat:
computeren dus ;) |
heb eigenlijk nergens zin in. HW enzo wel gemaakt
ben ook beetje moe gister er eergister nogal laat gemaakt |
Citaat:
|
huiswerk, voetbal volgen, computeren, muziek luisteren, me creatief bezig houden, lezen, me vervelen, etc...
|
ff computeren en dan Formule 1 kijke
|
Citaat:
|
rally kijken.
|
Studeren....beetje voor de TV hangen.
Dalijk mijn vriend ophalen...dus vandaag zal niet meer saai worden, in tegenstelling tot andere zondagen... |
Citaat:
|
Citaat:
Computeren, tv kijken, proberen aan om aan school te werken :S |
Meestal forummen en huiswerk maken.
|
uitslapen,computeren,huiswerk maken en vanavond formule 1 kijken
|
op zondag....dan ga ik huiswerruk make, msnen, paardrijde, of zoenuh (haha)
|
Vandaag ben ik met een vriendinnetje aan het bellen want haar internet doet het niet (stomme casema :mad: ) en nu moet haar informeren over haar email maar ze is in gesprek..
Maar over het algemeen bestaat mijn zondag uit uitslapen huiswerk computer en tv.. je moet toch wat he.. |
forummen, lezen, tv kijken, knippen (:P), huiswerk maken, kamer opruimen, video kijken etc..
|
Me nog erger doodvervelen als jou, heb net van nood (om niet weer depri te worden) wat aantekeningen uitgetypt, straks komt mijn vriendje gelukkig en tjah, meestal ga ik ook uit op zaondagaaf maar nu niet...
|
Trainen, forummen, huiswerk maken, firewire-400 kaart inbouwen (niet iedere zondag, alleen vandaag :) )
|
me vervelen... ben vanochtend om 6.30 opgestaan om paard te rijden... vinnik wel dapper aangezien ik gister uit ben geweest...
oh en ik heb net de volleybal wedstrijd tussen NL-DL gezien die was wel heeeeel vet...jammer van de onsportieve toeschouwers :s |
sporten. maar vandaag ben ik bijzonder brak dus daar is niet veel van terecht gekomen.
beetje muziek geluisterd vandaag en forummen natuurlijk. ohja ik heb vanmiddag nog een film gekeken |
Van alles.
|
Een combinatie van
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maare ontopic beejte niks doen, forummen, uitslapen, hw. |
Uitslapen, opruimen, leren, forummen, muziek luisteren, naar koopzondag als ik echt niets beters te doen heb, naar een vriendin en daar een beetje nietsen.
|
Als je n vriend/in hebt, is de zondag nooit saai!
Maar voor mij sinds kort wel weer.... Gewoon beetje dansen, lezen, i-netten. |
uitbrakken....zo weinig mogelijk bewegen en hopen dat ik niet nog ergere buikpijn krijg....
|
vandaag ben ik ziek dus een beetje ziek op de bank liggen enso beetje i-netten
|
op de bank hangen
|
Zondags kijk ik in principe veel sport.
|
zow saai
forums beantwoorden.. :P |
hmz, uitslapen, muziek luisteren, kamer us opruimen, naar un vriend/vriendin toe, msnen, forummen, huiswerk maken..vervelen..
|
uitslapen, computeren, tv kijken, muziek luisteren, huiswerk, lezen, familie/vrienden bezoeken, dwarsfluiten. Vandaag heb ik m'n kamer opgeruimd..
|
muziek luisteren..
|
Vandaag was het geen saaie zondag (y)
|
Citaat:
|
uitslapen, forummen of naar Vitesse gaan
|
Naar m'n jarige oma.
|
ik hoor eigenlijk te studeren voor mn mid-term :bloos: maar zit teeveej te kijken.. eigenlijk...
|
ben ik dan de enige die op zondag werkt??
elke zondag van 9.00 tot 17.00 |
misschien ben jezelfs de enigste die werkt
|
Normale zondag bij mij:
Tot 11 uur uitslapen, ben de avond ervoor flink op stap geweest. Dan ff wat wakker worden, eten, aankleden etc. 12 uur komt Studio Sport, moet ik zien (mannelijke verplichting ;) :p ) Rond half 2 ff wat voor school doen. Dan puteren en TV kijken, tenzij dat een vriend belt en naar een vriend toe. Ga meestal puteren, tenzij dat een mooie wielerwedstrijd of een Formule 1 wedstrijd bezig is. Half 6 naar de snackbar, eten halen. 6 uur eten. Half 7 douchen. * slaapt * interessant... 7 uur Studio Sport :p 9 uur L1 Sport :p half 10 weer 8er de puter half 11 Studio Voetbal :p half 12 slapen BOEIEND!!! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |