![]() |
waarom drink je cola-light en andere light producten???
daar was ik dus ff benieud naar
ik drink persoonlijk cola light omdat ik het lekkerder vind (gewone cola krijg ik dorst van is ook wel logisch als je ziet hoeveel suiker erinzit) maar ik drink geen magere melk enzo |
Light is allemaal niet goed voor je, gevolgen hoofdpijn en diaree. Ik drink het liefst carvan cevitam :p gezond en lekker.
|
ik drink het liefst cola light omdat ik het lekker vind, en waarom zou ik het dan niet drinken en kiezen voor iets met heeeel veeeel suiker?
|
Omdat ik wel dingen wil eten en drinken maar er niet dikker van wil worden? :)
En wat de cola betreft, ik drink cola light omdat er niks anders is wat ik kan drinken zonder calorieen (ja, spa rood, maar dan kun je ook gewoon water drinken). Vroeger lustte ik niet eens cola maar ik heb het mezelf aangeleerd :o En ja ik vind het ook lekkerder als normale cola. Als ik melk drink wil ik graag magere melk of desnoods halfvol, etc.. maar van dingen die ik ECHT lekker vind, en dus niet nodig heb (zoals een colatje tegen de dorst of melk voor de calcium) ben ik heel erg kieskeurig en mogen er ook wel wat calorieen inzitten (mits niet teveel).. Vage Catje :D |
Ik drink het nooit... alleen als ik bijv. bij iemand ben en er is niks anders...
|
wil nie nog dikker worden
|
Omdat ik niet vet wil worden..Andere reden:
Ik vind "light" chips lekkerder dan "gewone" chips |
diabetes....ik vind dingen zonder suiker nu ook veeeeeel lekkerder omdat ik eraan gewend ben, vroeger was het omgekeerd
|
Ik drink eigenlijk cola light toch wel een beetje met het idee van waarom zou je gewone cola drinken waar je er dik van wordt als je ook cola hebt waar je niet dik van wordt. Gewone cola vind ik de laatste tijd ook niet meer echt lekker, dat krijg je als je bijna altijdlight drinkt he. Toch drink ik niet de hele dag door light dranken omdat het toch niet echt goed voor je is.
|
Ik heb geloof ik 1 keer in m'n leven cola gedronken. Dat was toen ik klein was, nu drink ik alleen nog maar water en ook wel vruchtensappen.
|
Ik drink nu door de weeks helemaal geen cola meer,alleen in het weekend af en toe (light dan)
Cola is eigenlijk zo slecht:) |
Tja, toch om af te vallen (of om niet aan te komen...)
|
Citaat:
Ik drink het omdat ik allergisch ben voor suiker en ook omdat er minder calorieën in zitten dan in gewone cola en omdat het lekkerder is (ben d'r aan gewend). |
Citaat:
|
Citaat:
X-je |
Drink nauwelijks cola, meestal citroenranja of sinaasappelsap:)
Maar als ik cola drink (bijv in bios ofzow) neem ik wel cola light, omdat je er niet dik van word en omdat ik het lekkerder vind als gewone cola. |
k drink bijna nooit cola(we hebben het ook bijna nooit in huis dus..)
|
Ik ben hier altijd terughoudend mee geweest.
Veel van die zoetstoffen zijn getest op ratten, en enkele daarvan bleken kanker te veroorzaken. Toch zitten deze stoffen gewoon in de cola, en natuurlijk krijgt niemand spontaan kanker. Maar met zo veel stoffen komen ze pas 10-20 jaar nadat ze in gebruik genomen zijn achter dat ze toch schadelijk waren, dus ik gebruik zo min mogelijk van die light dingen. Nu is het wel zo dat zoal alle stoffen kanker veroorzaken, maar de een dus wat sneller dan de ander. Als je 5 jaar lang, elke dag 1 kilo koffiegruis eet, is het ook kanker verwekkend. Koffie is dus in lichte mate kanker verwekkend, maar iedereen dringt het. Maar van die light producten weet ik niet in welke mate ze kanker verwekkend zijn, en ik kom er liever niet zelf achter. - Woops is beetje lang geworden :) Njah iig, "Bedankt voor uw aandacht!" :D |
ik drink bijna geen frisdrank, maar als ik het wel doe drink ik de gewone want die lightdingen vind ik echt níet lekker... die lightdingen schijnen ook veel slechter te zijn.
|
Omdat de gewone cola veel te zoet is..
|
omdat ik af wil vallen
|
ik drink/eet :D light spul omdat er minder calorieen in zitten :)
maar ik vind cola light bij.v ook gewoon lekkerder, dat andere is mij te zoet. cola light smaakt waterig, vind ik lekkerder. |
Ik drink maar weinig frisdrank, maar als ik het doe drink ik wat er open staat. In geval van een keuze tussen beide kies ik light en soms zelfs cafeïnevrij, minder ongezond.
|
Citaat:
|
Omdat der minder calorieen en suiker in zit, en nu ik bijna alleen nog maar cola light ipv gewone drink, vind ik de light nog lekkerder ook :D
|
ik vind Light dranken lekkerder, misschien omdat ik dat altijd gedronken heb...
|
ik vind light lekkerder, en ik wil dus niet nog dikker worden!
|
kheb diabetes en drink dus (bijna) altijd light
|
Citaat:
|
omdat ik ADHD heb. Dus als ik dan veel drank en voeding met bepaalde kleurstoffen en en suikers dan gaat het niet goed, dus vandaar. Maar ik heb alles zowat suikervrij. Bleh heel smerig, maar wel beter voor me omgeving ;)
|
omdat je er minder dik van wordt...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |