![]() |
Qothics zijn uit
eens of niet eens?
|
wat zijn uit?
|
goffik
|
Zijn die ooit in geweest dan? :confused: Ik vind er niks aan, maar als hun dat mooi vinden, moeten hun dat weten.
|
Leer het eerst maar een schrijven, dan doe ik misschien nog een poging om te reageren op je topics.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Altos zijn vies |
Qothics? Mensen die depressief quoten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gothics zijn ook uit :P |
Jij bent straks uit het ledenbestand van S.com
|
Citaat:
Kan hier een slot op? |
Citaat:
|
Spelfouten zijn uit
Voetbalfans zijn uit Vooroordelen zijn uit Het zit je ook niet mee he? |
Citaat:
|
Gottics zijn zeker niet uit, want ze kunnen nooit uit zijn. Ze leven en dat is een feit waar je niet omheen kan. Dus verzin eerst eens een normale stelling waarover mensen hun mening kunnen geven.
Jij deponeert een onzinstelling waarop geen normale discussie kan volgen. Misschien is het ook handig om argumenten te geven, zo kunnen we zien waarom je iets vind. Ik kan ook zeggen: "Ik vind poep lekker". Maar dan heb ik t nog niet onderbouwd. |
Wist niet dat er mensen waren die zo triest zijn. :D
Gothics zijn niet uit, want ze zijn nooit in geweest. |
wat de neuk zijn qothics?
|
Het is in dat niemand goth meer koel vind
|
Citaat:
dit soort topics zijn echt jammer; zo van...laten we met z'n alle gezellig es iets wat we niet begrijpen afzeiken |
Als je als nick Forza Vitesse hebt word je natuurlijk ook meteen heel serieus genomen :evil:
|
Citaat:
|
Mee eens weg met die lui
|
Citaat:
En trust me, het is tegenwoordig in om goths af te zeiken :). |
Citaat:
|
Mededeling: Het is mij helaas niet gelukt een degelijk spottend commentaar te posten over de kwaliteit van dit topic, aangezien ik geen commentaar van originaliteit wist te verzinnen. Dus laat ik maar volstaan met: :rolleyes:
|
Een :rolleyes: is de enige juiste reactie op een topic als deze Colin ;)
|
Nooit in geweest
|
wat leuk dat er mensen seriues reageren
|
Citaat:
|
Citaat:
niet dat ik daar wakker van lig? |
Slaap je nu dan?
|
Volgens īgothicsī is gothic zijn geen mode (want daar doen ze niet aan, ze zijn zichzelf), dus kan het ook niet uit zijn.
Blablablabla. |
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Ik voel me aangesproken :(
|
Citaat:
|
slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |