![]() |
netwerken pc windows XP
ik wil een cd branden maar de informatie staat op mijn computer en de hoofdcomputer heeft een brander
hoe kan ik vanaf de hoofdcomputer dingen branden die op mijn pc staan |
Pomp de gegevens via het netwerk over naar de hoofdpc? Ik heb geen idee of je ook via het netwerk een CD-brander kan sharen.
|
Je kan niet 'branden' via een andere computer. Wel bestanden delen op de computer zonder brander en dan op de computer met brander die bestanden slepen naar Nero ofzo, dat kan wel.
|
Vanaf die PC met brander gewoon een netwerkverbinding maken met de gesharede partitie op jouw computer. Dan kun je gewoon over het LAN branden.
|
OF je shared op de PC met brander de BRANDER, en zorgt dat je de IMAPI-brandservice van Windows XP aan hebt staan. Als ik me niet vergis kun je dan gewoon slepen naar de drive en zou het goed moeten gaan, zelfs remote!
|
Wat bij remote natuurlijk wel enigszins een punt van aandacht is, is dat er meer kans op een storing is, voor de rest moet het op de manier van Dobermann prima kunnen
met wireless is het helemaal af te raden *spreekt uit ervaring* Yello |
ja je moet gewoon even de brander sharen van je "server"
daarna kan je gewoon die brander zoeken via je netwerk omgeving daarna kan je volgens mij via nero de betreffende bestanden opzoeken en slepen naar je brander en idd, het is af te raden om dit te doen met een draadloos netwerk... want 11 of 54 mb p/s is niet echt snel te noemen succes |
Citaat:
windows copieert nl alle files naar een temp. dir op de c schijf waar de fikker in zit.. |
Citaat:
Yello |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |