![]() |
Rondella contest Entry..
Ok hier is mijne... ben er niet geheel tevree over, maar gaat om 't idee... hope you like it!
http://members.lycos.nl/vincentbissc...ella-entry.jpg |
Stylish! Mooi kleurgebruik + highlighting ook, hm...Kan me niet voorstellen wat je er zelf minder aan zou vinden? :)
|
K vind em doop!
Een sfeervol plaatje met mooi kleurgebruik! |
ja ik vind vooral de kleuren mooi aan deze tekening (y) Wat voor techniek gebruik je om zo'n verfstijl te creeren?
|
hij is dope, maar hij is misschien iets te simpel, en de neus ofzo vind ik niet zo mooi, en de achtergrond vind ik die overgang ook niet zo mooi, maar ik vind m alsnog heel vet getekend :)
|
Simpel-stylized... voor m'n gevoel mist ie niets, 't is geen neus, hij heeft geen gezicht ofzo, alleen iets van een robijnachtig iets op z'n kop (keep in mind it's not my char)
De overgang is kut ja hehe, ik zal em veranderen. Spinnûhman: de techniek is gewoon in photoshop je airbrush te gebruiken en een normale brush.. lage opacity, en vaak eroverheen.. tablet wil ook wel helpen maar niet noodzakelijk.. Thnx guys (y) |
erg erg mooi.. alleen de voeten vind ik helaas wat minder (y) (y)
|
Citaat:
|
Mad! :)
|
Ok, hij's ff fix geupdate! ik had em op een laptop gekleurt.. en ik zag hem dus later op een normale monitor, en dat zag er KUT uit hehehe, dus ik heb em flink aangepast, kleuren veranderd en alles.. hier istie, waarscheinlijk word ie nog wel eens geupdate, maar zo ben k er meer tevree over... de achtergrond is nu ook wat vloeiender trouwens!
|
Misschien ook wel leuk als je het origineel er even bij laat staan.. :)
I.e.g.: ziet er cool uit! (y) Danny |
ziet er beter uit ja denk ik :) betere overloop
|
zalig die schaduw!
|
Thnx :) hij's voor de laatste keer geupdate.. dit keer meer kleur toegevoegd.. nu hou ik op :P
|
perfectionist ;)
|
Heel mooi, goed kleurgebruik ook.
|
Wat doet die smiley daar...? :confused:
't zal wel zo horen, maar ik vind hem er een beetje raar bij staan... |
mooi, ook hoe de kleuren in de achtergrond door elkaar lopen.
maar die smiley? Die vind ik er niet echt bijpassen en wat houdt het in? :) |
hehe :D
|
LoL, Amer Kokh copyright... tis ook nooit goed :P Amer pleurde er dus wel eens een smile bij die bij z'n feeling paste... Meerdere lui in de contest heb ik zo'n smile d'rbij zien gooien, ik dacht 't ook es te probere, en 't leek (mij) wel geinig bij die ogen te passen, loll
Hierzo zie je aantal pics van Rondella + smile.. door Amer zelf: http://www.jahannam.org/amer/rondelabor.JPG http://www.jahannam.org/amer/rondellit.JPG |
veel vetter alsje die smileys zelf tekent dan is t wel dope (y)
|
Citaat:
|
hehe ja ok, maar 't gaat hier totaal om de ogen... verder weet iedereen dat k msnaddict himself ben daarom heb ik die genomen ;) maargoed, ik haal em wel weer weg lol... tis leuk geweest :P
|
Citaat:
waar komt amer kokh vandaan eigenlijk? |
ik zie ineens dattie een oor mist, hoort dat bij de char of niet? naja hijs iig nog steeds dope
|
Citaat:
En ik vond je [wish] entry eerst niet echt de bom.. maar nu ik er langer naar kijk wordt ie wel cooler.. die schaduw is erg cool |
hij mist ook een mond ogen neus, kan kloppen ;) hij heb geen oren nee.. in mijn versie that is.. gewoon een hoofdachtig iets, met iets d'r op in front.. zoals Amer's versie zeg maar, Amer woont in Jordanië.. komt uit, euh... ander gaar landje in de buurt :P hij is verhuis omdat ie baan als Animator kon krijgen, dat doet ie dus nu al 5 jaar, en hij is nu net 24...
|
een laatste bump up: ik heb de achtergrond drastisch vernieuwd... vind 't een stuk aantrekkelijker zo zelf.. heb een papier verfrommeld en vol met inkt gesmeten, en dat subtiel op de achtergrond gepaast met wat chaotische shirt erbij.. anywee straalt zo wat meer uit denk ik, maar de meningen hier zijn altijd verdeeld :P
|
ik vond het eerst beter. Ik vind vooral die strepen op de achtergrond niet mooi.
|
Ik vond m al cool, maar de achtergrond vind ik wel een vooruitgang. Geeft iets meer dynamiek aan het geheel. :)
|
:eek: heel dope achtergrond man (y) echt heel vet :)
|
Citaat:
Thnx lui :) |
Wihaaaaaa ik ben in de top 5 ge-eindigd :D krijg een original sketch van Amer kokh hehehe dooope :cool: oeh en als er ooit een Jahannam #3 komt word m'n pic d'r in geprint! w00t hehe een goeie morgen!
|
Citaat:
Zie je wel dat hij goed is!! Dit is de eerste keer dat ik de nieuwe achtergrond zie. Erg doop zo! Btw, is er een site waar we de top vijf kunnen bekijken of zo? |
|
Citaat:
|
Digitaal ja... en ik krijg zowieso meer andere lol nie zeure gaat omt idee..
|
Citaat:
|
eej gaaf, schaduw is vet en blauw is echt mooi in gekleurd...vooral zo die achtergrond is veel beter(y) gefeliciteerd btw:) die andere inzendingen zien er ook gaaf uit;o
|
gefeliciteerd :)
|
gefeliciteerd ja
|
Vind um wel koel :)
|
Gefeliciteerd :) Prachtig werk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |