![]() |
Wat denken jullie hier van?
Vanaf donderdag is deze camera :
http://www.nytech.de/cms_uk/nytech_9...produkt_id=264 Te koop bij de Lidl voor 259 euro. Wat denken jullie ervan. Eerst was er een Aiptek, 3.1 megapixel te koop en daar waren veel mensen op fok forum erg negatief over. Ik weet niet of een goed onderbouwde mening mogelijk is, wegens het feit dat veel mensen al iets tegen de producten van de Aldi of de Lidl opzich hebben. Mijn ervaring is overigens dat dure aparaten van bekende a-merken heus niet altijd beter hoeven te zijn dan goedkope aparaten van b-merken. Maar even ontopic, wat denken jullie ervan? |
Ik vind ehm te duur voor zo'n onbekend merk ding. :)
|
Qua specificaties is ie volgens mij wel oke... alleen kan je zo natuurlijk niets zeggen over de CCD en het objectief (japanese brand :confused: ) Als die goed zijn, lijkt me de camera prima, als niet lijkt me de camera niets, maar ik kan je echt niet zeggen hoe goed het is. Misschien kun je op internet ergens vinden wat er precies in zit (fabrikant). De elektronica en het objectief zouden nml wel door een goed bekend merk gemaakt kunnen worden, maar waarschijnlijk is het gewoon flut.
|
Ik heb nog eens op de site van de fabrikant gekeken en daar staan fotos die met deze camera gemaakt zijn, en eigelijk vind ik deze ook helemaal niet mooi. Dus ik denk niet dat ik dat ga doen
|
is niet veel speciaals volgens mij.
Objectief is iets in de genre van de onderkant van een colaflesje ofzo. Kzou nog even doorsparen naar een canon a70 ofzo, dan heb je tenminste wat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |