![]() |
Nutteloos.....
Persoonlijk vind ik het een beetje nutteloos dat de verzonden PM berichten worden bewaard. Misschien handig als dat optioneel is...
2. Op de indexpagina wordt zowel de verzonden als ontvangen berichten aangegeven. Volgens mij is het alleen maar interessant om te weten wat het aantal ontvangen berichten is... |
ben ik het wel mee eens. in mn mailbox worden mijn verzonden berichten ook niet opgeslagen en dat vind ik absoluut niet erg, hier zou ik dat dus ook niet erg vinden. een optie lijkt mij inderdaad ook wel handig als dit mogelijk is.
|
Kort en bondig antwoord; je hebt gelijk. :)
|
Kan je toch afvinken als je het pm verstuurt?
|
Citaat:
De automatisering staat niet voor niks... elke keer dat afvinken is veel werk :).... Misschien dat de optie autmatisch uitgeschakeld kan staan... Dat scheelt voor de programmeurs weer werk :) |
Lijkt het me beter om je voorkeuren in een cookie op te slaan, ik vind het helemaal prima dat m'n verstuurde berichtjes opgeslagen blijven.
|
Polletje maken, wie er voor is dat het standaard opgeslagen blijven en wie er niet voor is. Naar de meerderheid aanpassen en de mogelijkheid maken om het via je instelingen aan te passen naar je persoonlijke voorkeur. Dan is iedereen tevreden.
|
Heeel soms vind ik het wel handig om het nog eens na te lezen, maar als je het zou kunnen instellen is natuurlijk iedereen tevreden :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |