![]() |
de mooiste ring
wat is de mooiste ring die je hebt?
|
eentje die ik kwijt ben. met een vrij grote aquamarijn en eromheen kleine diamantjes. :(
|
Ik draag bijna nooit ringen..
Ik heb een zilveren, met 1 helft mat en 1 helft glanzend. En eentje van m'n zusje, met twee grote rode stenen (Y) |
[Paranoide]
Een cockring. (y) |
ik draag nooit ringen vink irritant zitten
|
Hmm. Tis niet echt mijn mooiste ring maar de dierbaarste. M'n vriendschapsring.
|
Ik draag altijd wel veel ringen maar mijn mooiste (en meest dierbare ring) is er eentje die ik van mijn opa en oma heb gekregen. Het is een simpele ring van wit goud met in het midden een soort 'half pipe' (weet niet hoe ik het anders uit met leggen) waartussen een diamantje zit
|
mijn dierbaarste en mooiste ring is mijn elfenring, een ring met twee punten met bolletjes, waar in het midden een steentje zat, maar die is er uit gevallen. verder draag ik ook altijd een soort keltische ring met vier krullen, soort van hoorns, zilver, en een vleugel, dezelfde die jennifer lopez droeg in jenny from the block, al had ik hem daarom niet gekocht.
ooit hoop ik ng eens zo'n gothic ring te hebben, die over je hele vionger gaat |
Citaat:
Of je moet het zelf gemaakt hebben, dat is dan wel weer stoer.. |
hoe maak je die dan?
|
heb er maar 2, maar de mooiste is een zilveren van de markt, met versiersels en steentjes, maar de steentjes zijn er allemaal al uitg evallen:S
|
een zilveren met een elf
en een zilveren met 2 parels in verschillende grootte |
Trouwens ik wil zo'n zilveren gangster ring met (nep) diamantjes..
Zo eentje die in de breedte over 2 vingers gaan :cool: |
Ik heb 3 ringen .
Nee , wel meer . Maar 3 zijn belangrijk . 1 . Van mijn liefste ex gekregen . (alleen draag ik hem niet omdat ik bang ben hem kwijt te raken , hij is witgoud , met een tekstje erin :o) 2 . Voor mijn 18de verjaardag gekregen . Witgoud met een :confused: steen , diamant achtig iets erin . 3 . 3 ringen in één . Van mijn broertje gehad . Voor mijn 18de verjaardag . |
'k draag zelf 5 ringen.
eerst 7, maar 2 zijn kapot :( 1 hele grote om mn wijsvinger 1 om mn middelvinger 2 om mn ringvinger. allemaal zilver. en om mn andere hand 1 goude, die ik van mn oma heb gehad :) Met een steentje erin :) |
Citaat:
|
Ik droeg altijd twee ringen, beide van mijn oma gekregen maar ik heb er één in een verwarmingsrooster laten vallen... :(
Dus ik heb er nog maar één en dat is tevens mijn lievelingsring: een dunne zilveren met lemniscaatjes erop. :) |
ik had ooit een prachtige salamanderring,
maar die is nu 3 jaar oud en kapot :( En ringen met kunstige vormen zijn ook mooi |
Ik heb een (nep) bling bling ring :cool:
Dat is ook de enige ring die ik heb. |
ik heb een vriendschaps ring (mijn vriend ook 1)
met de taal van l.o.t.r erop. in het zilver |
Ik trek meteen google erbij om naar mooie ringen te zoeken :(
*zucht* Ik ga voor een zilveren ring met zwart en groen *iets* ingelegd en een zilveren ring met vierkante strass-steentje, soort groen pyriet. |
Mijn mooiste ring is een zilveren ring met een ovaaltje erop. In dat ovaaltje staat soort golfje en een rondje waar eerst een steentje inzat. Een beetje vaag beschreven, maar hij is wel erg mooi.
|
Mn mooiste ring is een zilveren ring met een abstract figuur dr in uitgesneden.
|
ik draag twee ringen (heb er ook maar twee)
een 'golvende', gewoon zilver en een halfgladde/half matte (kan niet echt beschrijven hoe hij eruit ziet..) alleen het matte wordt steeds weer glad, dus nu heb ik een gladde zilveren ring.. ohja, de tweede vind ik het mooist |
de ring die ik van mn vriendje heb gekregen...met eentjes erop :cool: ...hijs alleen net iets te groot dus ik draag hem eigenlijk bijna nooit...
|
een zilveren ring met een mannetje, waarvan het net lijkt of hij langs mn vinger omhoog wil klimmen (y)
alleen ik heb hem gekocht met heel warm weer, en nu is hij veel te groot (n) |
een efteling-ring :)
Hij is alleen zo lomp groot dat ik hem maar als medaillion gebruik |
die ik van mn ouders heb gekregen voor mn 18de verjaardag :)
een solide zilverenband van 7mm dik ofzo en daarop 3 granaatjes, 3 groene toermalijnen en 1 roze allemaal afzonderlijk omgeven door een zilveren randje en in een abstracte figuur gelegd. niet zo hele dure mineralen, maar wel heel toepasselijk (ik studeer geologie) en heeeeeeel erg mooi. mensen spreken me er zomaar over aan in de bus :o :) |
Citaat:
|
Eentje die ik van mn vriend heb gekregen.
|
Een replica van een vroegkeltische ring uit 5000 voor christus.
|
Citaat:
|
Heb 3 ringen die ik geregeld draag:
1. Een vlinder, best wel groot, ooit gekregen 2. Een roos, best wel groot, op Wâldrock gekocht 3. Jaja, the One Ring uit LotR. Ik klink zo Breezer nu:s Dat zijn ook meteen m'n lievelingsringen. En ze zijn allemaal te groot:D |
Citaat:
|
ik heb alleen dierbare ringen....
zijn er 2: heb ze allebij op bali gekregen van een oude man waar ik vaak mee praatte...hij was zo'n in de toekomst kijker en hij had allemaal wijze uitspraken enzo....hij zocht stenen in t oerwoud en dan bewerkte hij ze zelf en ging ie met een of ander iets na wat de steen betekende, dan maakte hij er sieraden mee.... 1 ring [nouja de steen dan] betekent bescherming voor de boze geesten en in t verkeer. de andere ring betekent iets met bescherming en de maan, maar weet niet meer helemaal precies wat t nou was..... hij heeft ook mn toekomst voor het afgelopen jaar gelezen en heel veel dingen zijn uitgekomen :confused: :) |
jaij met scan! Die grote vind ik het mooist, al zijn die andere van mij me ook wel erg dierbaar, doe ze in principe nooit af :)
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=366895 Sorry voor de misschien rare lay out!! :o |
Een vrij dikke zilveren ring,waar rond heel de ronde,eerst allemaal kleine plastieken rode pareltjes inzaten,maar die zijn er allemaal uitgevallen,dus nu is hij kaal met kleine versiersels op?
Van mama vroeger. En een dun zwart plastieken ringetje. :) |
Ik heb 2 zilvere vlinderringen (een grote en een kleine) gekregen van mn moeder en die vind ik eigenlijk wel t mooist :)
Als ik echt tussen die 2 moet kiezen, dan vind ik denk ik de kleine t mooist. |
heb er geen wil wel die van lord of the rings in het goud! :p
|
mooie handen! alleen jammer van die afgekloven nagels ;)
ik hjeb ook nog zo'n dikke blauwe plastice h&m ring, hihih, draag ik nooit. en verder ook nog vergeten: een ring waarvan ik altijd zeg dat er n robijn in zit, maar die eigenlijk gewoon voor 50 cent in een chinees winkeltje lag... |
Citaat:
:nono: Foei toch:D Aan de andere kant... Ik zeg toch ook altijd dat m'n LotR-ring origineel is:D? Nah, nog 1 keer, omdat hij zo leuk is: :nono: |
Ik heb een zilveren, half mat en half glanzend.
|
Citaat:
|
Heb 4 ringen, de mooiste vind ik met een zwarte steen erin, de meest waardevolle is de ring die ik van mijn 3 beste vriendinnen gekregen heb.
|
een zilveren met vlammetjes erop.
|
een licht blauwe met parelmoer glans dies echt mooi.
gewoon. This van een soort steen, maar beschadigd vrij snel |
mn lord of the rings ring
de ring die ik van mn vriend heb |
Ik heb maar 1 ring, maar die is dan ook heel mooi. Is een zilveren ring en aan de voorkant is ie niet rond maar plat in een vorm van een rechthoek. En hierin zijn mijn initialen ingegrafeerd. Dat hebben ze heel mooi gedaan.
|
laatst een afgaanse trouwring van me moeder gekregen,
met drie ringetjes die wel aan elkaar vast zitten, brons, zilver en goud kleur..... echt mooi is ie niet maar een gegeven paard niet in de bek kijken he. :) |
mijn mooiste ring is m'n elvenring, waar in Sindarin op geschreven staat:
One ring to show our love, one ring to bind us, one ring to seal our love, and forever to entwine us gekregen van m'n ex, nu m'n beste vriend (gelukkig) voor m'n 18e verjaardag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |