![]() |
Robijn Fashion Award
www.robijnfashion.nl
Wat vindt jij de mooiste creatie? Ik heb gekozen voor Kim Bekker, ik vind het een aparte creatie waarvan de kleuren me wel aanspraken. http://www.lifeandcooking.nl/content...Kim_Bekker.jpg Dat van Barbara Ru had ook wel iets, maar is misschien toch iets te saai en de laarzen van Daryl van Wouw vond ik ook wel erg vet .. |
Ik heb op Daryl van Wouw gestemd(Y) die laarzen zijn echt té moooi ! De creatie van Kim Bekker vond ik ergg sexy ook (jaren20 ! :o )(Y) en Het pakje van Dorrith de Roode vond ik ook erg mooi.. ik twijfelde dus tussen die 3 maar de laarzen deden t em ...
|
Dorrith de Roode! (y) Niet heel erg vernieuwend maar daarom niet minder leuk.
|
Die laarzen van Daryl de Wouw zijn geweldig! (y)
Maar goed, ik stem op Dorrith de Roode.. je ziet die stijl wel vaker, maar het is toch leuk :) Barbara de Ru vind ik ook erg mooi, dat is meer draagbaar en wat simpeler :) |
Ik zat te twijfelen tussen Dorrith de Roode en Kim Bekker. Ik heb uiteindelijk gestemd op Kim Bekker (ik hou gewoon van roze). Maar die laarzen van Daryl van Wouw :eek: mooi!!!!
Van de 8 nominaties vond ik die van Anne von Freyburg het minst mooi... |
Ik heb gestemd op Bas Kosters. Ik vond die kleurtjes en die knuffeltas heel mooi. Die van Kim Bekker is ook heel mooi.
|
joline jolink:)
ik vind de stoffen heel erg mooi, en t is ook leuk gecombineert. en de schoenen vind ik echt super! |
Kim Bekker.
Dorrith de Roode heeft hier wel de juiste panty gekozen voor deze foto, maar ik zag vanmiddag dezelfde outfit van haar op tv met een blauw-groene(gvd, hoe heet die kleur nou :mad: ) panty(of maillot) aan en dat zag er echt niet uit. Maja, ik heb gewoon gedacht: "Waar zou ik m'n (toekomstige) vriendin nou graag in zien?" En dan komt Kim Bekker eruit. Barbara de Ru's ontwerp is ook wel mooi maar die schoenen zien er heel lelijk en klomperig uit(op de foto) Misschien had Dorrith de Roode de pumps van Joline Jolink beter kunnen hebben, maar aan de andere kant is dat geel niet slecht(alleen ben ik gewoon niet zo'n geel-liefhebber) |
Citaat:
En ik ga voor Barbera de Ru. Die schoenen :eek: |
Citaat:
|
IK heb helemaal niet gestemd, ik vind alle ontwerpen slecht :eek:
|
Die schoenen van Joline Jolink zijn echt vet! (y)
Verder stem ik toch op Dorrith de Roode! :cool: |
Citaat:
|
Dorrith de Roode. :cool:
Inderdaad niet het meest originele ontwerp, maar wel datgene wat mij het meeste aanspreekt. |
Ik heb gestemd op Kim Bekker. Vond ze trouwens allemaal niet bepaald bijzonder. Zeker een aantal waren zo ontzettend simpel. IK heb hierop gestemd omdat ik hem kleurig vind en goed in elkaar gezet (het rokje), grappig om de pump als uitganspunt te gebruiken, de styling op de foto sprak me ook erg aan, en ze is afgestudeerd in Arnhem en dat is toch de modeopleiding van Nederland, nee Europa, ik zou bijna zeggen nee de wereld.
|
Geen van alle erg bijzonder..
|
Dorrith de Roode heb ik gestemd, Joline Jolink had wel superlieve schoentjes :)
|
Ik vind die van Dorrith de Roode en Daryl van Wouw wel leuk, maar ik heb niet gestemd.
|
Ik heb op Bastiaan Thijssen gestemd :eek:
Echt het past totaal niet bij elkaar, maar het is tenminste origineel.. ach. |
Ik heb op Dorrith de Roode gestemd. Vind haar kleuren combo erg leuk.
|
Citaat:
|
Ik vind het geen van allen mooi, en zeker niet apart :/
|
ik vind bas kosters het best, natuurlijk omdat ie van de aki komt
|
het ziet er allemaal niet uit, maar kheb voor kim bekker gestemd, omdat roze gewoon 0wnt. :)
|
Ik vond Barbara de Ru het beste.
Wit spreekt me altijd erg aan en dit vond ik wel mooi, niet té overdreven.. Het is nog 'draagbaar'.. |
Daryl van wouw, Gewoon gaaf weetje :) Barbara de ru vond ik ook erg classy maar die schoenen :s
|
Persoonlijk trekt Dorrith de Roode mij het meest aan, ik denk dat het door die strepen en rare combi's komt...
die andere zijn ook 'wel' leuk, maar niet echt onwijs spetterend. |
Citaat:
Maarre ik heb op Bas Koster gestemd.. (y) |
Citaat:
|
Bas kosters:)
|
anne freyburg heeft wel n aparte creatie.
grappig: haar moeder geeft ook les op hka arnhem, en was vorig aar mijn mentrix/tekendocente |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |