![]() |
The Dumbass Movies
Watch the dumbass movies @ Spookdomain en geef uwe kritiek
zeg ook welke je de beste vind |
Dit meen je niet. :o
|
omfg :eek:
Wat zijn jullie zielig! |
Het is vandaag wel raak hier op DK. :D
|
Ongeinspireerde poep
|
Wa is daar zielig aan ???
|
Voordat Jackass altijd begint he, dan zie je altijd een waarschuwing. Ooit gelezen? :)
|
Joepie. Wat een lol, jackass nadoen. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vowa zou daar een waarschuwing moete kome
as we da doen ist weer van dat allemaal rip-offs zijn van jackass en ik hoop da ge 3 of 4 gezien hebt want 1 en 2 zuige |
Citaat:
Verder is dit gewoon reclame en daarom zal deze topic gesloten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
*geeft beetje respect terug* :p |
Dit is geen reclame ik vraag gewoon jullie mening :mad:
|
Zucht, sodemieter op met die crap.
Het is niet grappig, niet gewaagd, niet origineel, niet mooi gefilmd, niet interessant en niet professioneel. Kortom, geen zak aan. Ik kan m'n 5 minuten wel beter besteden. |
Citaat:
|
F*ck off
doe het dan zelf as ge dan toch zo ne kritiek hebt probeert gij da ma is tegoei te filme en montere en laat mij het resultaat ma is zien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
JIJ bent degene die vraagt om kritiek...Nou, dan kun je het krijgen ook. |
Citaat:
gepost op 28-09-2003 @ 16:55 -------------------------------------------------------------------------------- Watch the dumbass movies @ Spookdomain en geef uwe kritiek zeg ook welke je de beste vind ________________ haha je vraagt er toch zeker zelf om, denk je nou echt dat er iemand is die dit leuk vindt?! het ziet er er niet uit man! met een slee van een 2 meter hoge zandbult afglijden, kom op even hey. En dan krijg je negatieve reacties en dan ga je lopen spugen dat we het dan zelf maar meoten proberen. (n) |
Ik hou niet van jackass en al helemaal niet van rip-offs van Jackass.
|
de naam is zelfs slecht gestolen, kwam ook voor in een aflevering van the x files
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
kom op tofke!
|
Citaat:
|
Ja, echt leuk. Top.
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Je site werkt niet met mozilla http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies/icon118.gif
|
Geen reclame voor je eigen site.
|
Ik was trouwens in jou gemeente afgelopen week :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |