![]() |
Vraagje aan de jongens hier!!
Wat zoeken jongens nou in een meisje? En willen ze dat zij de eerste stap doet of juist niet?
|
Mijn evenbeeld en ik wil er best moeite voor doen, zo vervelend is het nou ook weer niet.
|
Ik ben dan wel geen jongen :o maar ik denk dat je hier niets aan zult hebben, omdat alle jongens daar allemaal weer anders over denken :)
|
Citaat:
Ik stel het op prijs als een meisje op mij afkomt, maar wel nadat ik heb laten blijken ook interesse in haar te hebben. Precies wat meisjes dus ook met jongens hebben eigenlijk. |
een algemene mening is generalisatie. there's no such thing. wat je wel kan hebben is een meerderheid die dit vindt en een meerderhijd die dat vint.
Ik denk dat de meerderhijd van de jonges het logies vint dat zij de eerste stap moetten zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikzelf:
iemand rustig, kalm, en vooral: intelligent. Sportief is goed meegenomen. Ze moet zelf niet humoristisch zijn, maar wel mijn humor snappen. En ook nog - daar ben ik heel eerlijk in - ze moet er een beetje leuk uitzien. (maar natuurlijk niet perfect zijn). |
Sex, gezellige dingen kunnen doen en een egoboost.
|
ze moet uitstraling hebben..., niet zozeer heel knap, maar er gewoon leuk uitzien. Verder de standaard eigenschappen als humor, lief etc.
Ik wil er best moeite voor doen, meisje hoeft niet per se de eerste stap te zetten. |
Neuken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijns inziens is er in de optimale situatie sprake van een wisselwerking. De één doet een klein stapje, en dan doet de ander weer een klein stapje, and so on...
Het is geen goed idee als het initiatief bij één persoon ligt, dan krijg je een onevenwichtig contact. |
Wat ik in een meisje zoek? Niets :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Een toneelstukje opvoeren is leuk, maar dat hou je toch niet vol. Wees jezelf, tast een jongen af op jou manier en als je iemand echt leuk vindt en hij doet niks, dan neem je gewoon zelf initiatief, niet geschoten is nl altijd mis. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |