![]() |
Meneer kaktus show
haha, wie kent het nog?
Met "mevrouw Stemband" en "Kweenie"... :) |
Heb het laatst eens op tv gezien. Toen ik klein was keken mijn broertje en ik dat altijd, maar zoveel kan ik me er niet meer van herrinneren.
"Kweeniet"......... "Maar meneer kactus wel" :D |
Ow wij waren daar helemaal gek op.
Echt geweldig programma :) |
je krijgt een prik prik prik van de CACTUS
of een aplaus voor deze KANJER!! |
Ik vond het vroeger geweldig, maar heel erg veel weet ik er ook niet meer van..
|
Ik ben ooit nog es bij een show van Meneer Kaktus geweest en ik heb de handtekeningen van Kaktus en Mevrouw Stemband. :o
|
Vroeger vond ik het heel leuk, maar nu ik er op terug kijk begrijp ik écht niet wat ik erin zag.
En die remakes zijn superslecht trouwens. En die haribo-reclames ook. |
Ik ken het nog wel van vroeger, maar vond het maar niets.. Alleen het Meneer Kaktus liedje.
|
Ik vond het wel leuk vroeger, maar waarom weet ik niet meer.
|
de eerste ronde....!
de eeeerste rooooondeeeeee!!!!! Alles schoon, alles keurig, meneer Kaktus zegt: OKE! |
Hahaha, ja of: "Mevrouw Stemband u doet alsof u speelt"
Mevrouw Stemband: "Speel, speel, speel, speel". Of "DOOOOOD" :D |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn ze goed geknipt? Laat je kleren zien, laat je oren zien, Zijn ze schoon en fris? Laat je sokken zien, laat je tenen zien, Zit er geen geurtje aan? Laat je navel zien, laat je neus eens zien, Hangt er geen peurtje aan? Laat je handen zien, laat je tanden zien, Zijn ze goed gepoetst? Laat je hersens zien, laat je voeten zien, Zijn ze fris genoeg? Laat je billen zien, laat je schoenen zien, Zijn ze goed geveegd? Laat je lurven zien, laat je kladden zien, Waar zitten je lurven en kladden eigenlijk? Refrein: Alles schoon, alles keurig Meneer Kaktus is tevree Alles fris, alles fleurig Meneer Kaktus zegt: Okee! :) |
je lurven en je kladden, ach en wee die goede oude tijd..
|
Citaat:
|
"Én de derde ronde is...
"Kweet niet kweet niet" "Maar dat weet meneer Kaktus wél... De derde ronde is... het interview..." (oid) :D "Spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?" |
Dddddddddeeeeeeeeeee
ttttttwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddeeeeeeeeeeee rrrrrroooooooooonnnnnnnnddddddeeeeeeehhhhhhhhhh |
Very trashy.... :D
Stiekem vond ik het vroeger toch wel leuk... |
"PEEUW! PEEUW!"
"NEE! Als er paniek is moet je niet gaan PEEUWENNNNNN.... Als er paniek is blijf je KOELBLOEDIG..." "Boelkloedig..." |
Vroeger vond ik het leuk om te kijken, nu denk ik: wat heb ik hier ooit leuk aan gevonden?!?!?! (Heb ´t laatst weer gezien (n) )
|
Nooit gekend? :confused:
|
Citaat:
|
ik vond het vroeger echt helemaal suuuper! :D
maar 2 of 3 jaar geleden ofzo gingen hun 3-en telekids vervangen toen vond ik het dus dikke niks :s maarja... ligt ook aan de leeftijd ;) :p |
Whaha die quotes hier :D
Misschien dat ik nu toch maar wel begrijp waarom ik het leuk vond. |
Vorig jaar werden tijdens de herfstvakantie afleveringen herhaald, zo koel :cool:
Nu niet meer tijdens vakanties, want PJ heeft 3 afleveringen op een dvd gepropt waar je 15 euro als het niet meer is voor moet dokken..afzetter! Vroeger vond ik het erg gaaf though. DOOD! Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd? -IK heb geleerd dat je nooit een elastiekje om je vinger moet binden, want dan kan je bloed niet meer stromen en dan ga je dood! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |