![]() |
ftp upload via php
is het mogelijk als upload scripts via php (zoals op lycos; Het uploaden van een bestand door middle van een PHP script is niet toegestaan.)
om dan een upload script te maken dat gebruik maakt van ftp: iemand moet in een form field het bestand zetten vervolgens wordt er via ftp (en pass en username dus onzichtbaar) een verbinding met ftp gemaakt waarna het bestand daar neer wordt gezet ps. mclaren; bedankt voor reply op vorige topic; ik heb die verwijderd omdat ik het antwoord gevonden had op site, icm met jouw antwoord en eht verder dus een loos topic was |
Dat is mogelijk jah. Eerst laat je iemand een bestandje uploaden, vervolgens kan je dat met behulp van PHP's FTP functies weer ergens anders neerpleuren.
|
|
Citaat:
heb je dat zelf geschreven of ergens gedownload? kun je me aan de source helpen? |
Citaat:
ben nu nl weg |
Citaat:
|
dag
|
Ook naar mij wereldofanime@hotmail.com
|
Citaat:
Improved and edited by ********** design |
Onderwerp? :p
http://**********.endoria.net/?action=files
Daar staat http2ftp.. - WARNING - De delete function is NIET perfect, als je files probeert te deleten met [ik d8] een spatie erin dan delete ie de heel map en alle onderliggende mappen :/ Verder kan het niet overweg met spaties BEWARE! maar goed, wie gebruikt er nou spaties op een webserver :confused: [jah, vond dit wat makkelijker dan mailen geworden ;)] Dit is dus de kale standaard versie.. |
Citaat:
dat van spaties maakt niet uit; het worden toch automatisch gemaakte namen; en daar zitten geen spaties maar bedankt |
Bij mij werkt 'ie niet :( (op endoria)
'k krijg bij het inloggen de error You must fill all the fields terwijl ik dat toch echt doe anderen met dit probleem? |
Citaat:
ligt iig niet aan endoria, je moet iig altijd wle je cookies hebben aanstaan.. maybe staat ie ook op www.hotscripts.com |
Citaat:
nogal vreemd :( maar 's bij hotscripts kijken |
Mijn versie is redelijk verbouwd...
Dus met cookeis heb ik anders gedaan ook.. Maar zou iig wel moeten werken.. :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |