![]() |
Waar let je op als je kleding koopt?
:cool:
|
Stof, prijs, model, kleur... Lijkt me logisch.
|
Op de kleur van de klerenhangers.
Kort samengevat slaat dit topic nergens op. |
of het mooi is :s
|
Citaat:
|
of ik het leuk vind en of het betaalbaar is.
|
Of het mooi is, lekker zit, kwaliteit goed is..
en voor mn zoontje wil ik kleding die een goede kwaliteit heeft ( voor broekjes tegenwoordig :) Hij heeft eigenlijk ook heel veel merk.. maar of ik dat bewust doe :s vind het gewoon onwijs mooi en bij zo'n klein ventje ontzettend stoer staan! we zijn alle 3 wel merkfreaken..!! Naja jayden wordt meegenomen door ons haha maar toch.. maar ik vind deze topic eigenlijk nutteloos want iedereen kijkt toch wel of het lekker zit, of het mooi is enz?? |
Citaat:
|
of het past
|
Citaat:
|
of ik er niet een hoer in lijk...
dus daarom voor mij sixty's truien met blote schouders en normale broeken.. |
Jah ik let meestal op de prijs. En als het een broek is of ik wel iets heb wat er op past. En verder kijk ik bij truitjes altijd bij de oksel.
heel vaag misschien, maar ik heb al 2 x gehad dat ik thuis kwam en dat er een gaatje in de oksel zat.. daar zit ook zoon soort naad weetjwel. Dusja... daar let ik dan weer op... :rolleyes: |
op het merk
|
Of het leuk is, of de prijs overeenkomt met wat het is, of het past en of het leuk staat ( ..:rolleyes:.. )
|
Citaat:
lekker nuttig topic.. :| |
lekker zitten, niet te duur, afkleden, niet wit *grijnst*, lekker stofje.
|
materiaal
maat prijs hoe t zit natuurlijk :rolleyes: of t mooi is of t te combineren is |
En nou wil ik een slotje... :P
|
op de goede volgorde:
-vinnik t leuk -is t duur -welke maat -zit t lekker -heb ik t nodig |
nouja iedereen heeft hetzelfde, het lijkt me ook nogal logisch..
slotje dan maar al vind ik dat men ook wel anders had kunnen reageren, als de vraag anders gesteld werd. :P volgende keer iets discussierbaarder of iets waar je niet altijd hetzelfde rijtje bij krijgt, asjeblieft :) dit wordt zo redelijk nutteloos |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |