![]() |
klassiek?
zijn er misschien mensen die naar klassieke muziek luisteren? of ben ik echt de enige?
|
zat, je kunt dus nog gerust adem blijven halen.
|
Citaat:
|
zouden mensen die naar klassiek luisteren altijd zulke gaye nicknames hebben?
|
ohjah, natuurlijk wel! Ik vind het soms zooow mooi, maar het heeft ook zoveel versschillende stijlen, dus ik denk dat er in principe voor bijna iedereen wel wat moois tussen zit... :)
|
Citaat:
|
:d
|
Klassiek is geweldig...
en nee tuurlijk zijn er andere die er naar luisteren.. want ik dacht ook dat ik alleen was.. ** Dank u wel mensen ** |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om nu er serieus op in te gaan: nee, je bent niet de enige. Er zijn meer dan genoeg mensen die klassieke muziek luisteren, en ik ben er 1 van. |
Citaat:
|
goh, klassieke muziek.. word dat nog steeds gemaakt? en is het dan wel klassiek? aangezien iets nieuws niet echt klassiek is?
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Ik luister het heel soms. :)
|
ik heb een paar dagen geleden nog Oh fortuna van Carl orff gedownload.
|
Ik luister alleen naar Tchaikovsky (het Zwanenmeer, de Notenkraker).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en je punt is? |
Citaat:
Of het wel door de beugel kan en die dingen. |
al was ie moslim, wat maakt mij dat nou uit....
|
Kun je interessant vinden eXo maar ten eerste hebben we daar ook al honderd topics over gehad en ten tweede is dt niet de bedoeling van dit topic.
|
Citaat:
|
Ze wil je, eXo.
Ik had een tijdje terug bijna een cdtje van Edgard Varese gekocht, maar toch maar niet gedaan. Het kloterige bij klassieke muziek is dat er niet alleen sprake is van een bepaald muziekstuk, maar ook van degene die het uitvoert. En welke uitgave is nou het best? |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik luister ecth heel veel naar klassiek. k heb zo n 150 klassieke cd's op mn kamer staan. ik kne niet veel mensen die naar klassiek luisteren buiten mij om maar wel een aantal :) |
Citaat:
Btw was Oh Fortuna wel van Orff? edit: Ja. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gershwin
<3 Grieg- Anitra's Dance is mooi, verder heb ik er niet zo veel verstand van. |
mne, je bent niet de enige. mij hier doet het ook hoor.
|
Citaat:
|
ik hou van Chopin, Satie en de Wals :)
|
ik luister ook naar klasiek hoor
speel al 12 jaar cello :) |
[QUOTE]GoddeS schreef op 28-09-2003 @ 20:35:
[B]Klassiek is geweldig... :s |
Citaat:
|
nogal een up... maar we zullen zien.
Orff, Bach, Vivaldi, Mozart, Saint Saens, Beethoven, Grieg, Tchaikovski, Berlioz, Händel, Mendelssohn, Bizet, Rimsky-Korsakoff, Ravel, Borodin, Chopin en ik vergeet er nog een boel... Ik luister best veel klassiek, maar ook opera, musical, operette. Er zitten geniale dingen bij. Ben opgegroeid met klassieke muziek: mijn moeder luisterde altijd klassiek of opera en vroeger vond ik het afschuwelijk, nu koop ik er zelf cds van :) Aanraders: Vivaldi - De 4 seizoenen Ravel - Bolero Saint Saens - Carnaval des animaux en Dance Macabre Borodin - Prince Igor Grieg: Peer Gynt Suite: Morning song en Anitra's Dance Orff: Carmina Burana ... |
Die Kruidvat-verzamelcd's met klassiek schijnen over de toonbank te vliegen. :cool:
|
voor zover je howard shore klassiek kunt noemen luister ik naar klassiek ja. boeiend...
|
Citaat:
Ik hoor op radio en tv qua klassieke muziek altijd van die blije nichtenmelodietjes, en dan het liefst ook nog zonder enige herhaling; van het ene riedeltje naar het andere, zonder enige structuur, laat staan overzicht. |
Citaat:
Ik luister niet zoveel klassiek, maar kan het zeker waarderen en dit stuk vind ik fenomenaal |
Citaat:
ik luister al vanaf me 4e naar klassiek ofzo maar ik speel cello dus ik meot wel soms :P maar doe het meestal wel vrijwillig |
Citaat:
|
Ik luister vooral naar Scriabin, Busoni, Medtner, Alkan, Liszt, Godowsky, Rachmaninoff, Ravel, Prokofiev, Rzewski, Schumann enzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |