![]() |
Scary Movie > vraagje
Ik had even een vraagje. Scary Movie is dus een parodie op horrorfilms, maar kan iemand me even concrete voorbeelden geven van dingen die in andere films ook voorkwamen? Ik heb hem namelijk niet gezien maar ik wil er een stukje over schrijven :D
Oh, en ik heb vrij weinig aan "google.com" antwoorden. |
Bij de trailer van Scary Movie 3 kwam o.a. The Ring,Signs,The Others.
|
wanneer komt ie eigenlijk ui tin de bios?
en @ TS wil je het weten van 1 2 of 3? |
je gaat toch geen stukje schrijven over iets wat wij je hier voor moeten gaan zitten kauwen?
Maar goed: -De keuze die Carmen Electra in het begin van Scary Movie heeft tussen een banaan en een mes is bij Scream ook, alleen pakt Drew Barrymore daar een mes, en pakt Carmen Electra een banaan - Ook Drew Barrymore is popcorn aant maken, alleen bij Carmen Electra gaat da helemaal verneukt - Het masker is natuurlijk ook van Scream - duizende dingen meer, en ik zou zeggen: Kijk Scream, Scream 2, I Know What You Did Last Summer, The Sixth Sense, The Usual Suspects, etc. en probeer het dan opnieuw... |
Dankz, everyone.
Kweet wel genoeg nu denk ik. Geen idee wanneer hij in de bios komt, trouwens :confused: |
een betrouwbare bron zegt mij:
18-12-2003 |
Zit niet de waardevolle bandbreedte van het Scholieren.com forum te verspillen en kijk die film gewoon zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar IEMOW-KOR had het over 3. |
Misschien een beetje offtopic, maar ik zag laatst ook de trailer van SM3, en dat zag er best komisch uit :)
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is zéker wel te verdragen denk ik zomaar. 1 en 2 vond ik niet echt super ofzo, maar 3 lijkt me echt leuk, omdat ze nu weggaan van scream enzo en meer op de betere films van nu gaan parodieëren (deden ze dat in 2 ook al?) (was dat een NL woord) |
Scary Movie 2 bevatte geen Scream grappen meer, maar was wel echt 100 keer slechter als deel 1
|
Citaat:
|
Ik vond deel 2 juist stukken beter dan deel 1! (y) En ik kijk uit naar deel 3! :D :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne... moét er dan een plot zijn? Als het maar grappig is! :D :cool: |
het was echt niet grappig
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |