![]() |
sex zonder liefde
wat vinden jullie van sex met iemand zonder gevoelens, gewoon voor de sex, maar wel elke x met de zelfde jongen? Dus dat hij zeg maar dan alleen je 'sex-buddie' niet meer en niet minder? Bijvoorbeeld omdat je weet dat hij je nooit als vriendin zou willen en jij hem niet omdat jullie toch niet echt bij elkaar passen? Maar hij is welleuk DAARVOOR? zijn hier mensen met 'ervaring'?
|
Lekker toch? Dan moet ik met die persoon wel echt een goede band hebben trouwens, en die ontstaat bij mij eigenlijk pas als ik al een hele tijd met die persoon ben omgegaan en haar echt goed heb leren kennen.
Natuurlijk is het met iemand waar je wel echt smoor op bent, veel leuker. |
Zeker weten leuk.
Ik heb momenteel een soortgelijke relatie met een meisje, wat ik wel leuk vindt, maar verder niks mee hoef. We zijn ook niet echt dikke vrienden enzo, en ja, we spreken eigenlijk alleen af om de seks. En daar is niks mis mee (y) |
okeej... tsja ik denk er namelijk ook aan. Deze jongen is echt heel mooi enzo, maar niet voor een 'relatie' duz, maar valt duz niet tegen? Ik denk dat er alleen een gevaar gaat ontstaan als een van beiden gevoelens krijgt. Maar jah thanks for the answers!
|
Ach ja prima :) Ik kán het wel, been there done that zeg maar. Weet niet of ik het nog wel es aan zou gaan. Tis behoorlijk risicovol natuurlijk. Emotioneel gezien dus.
Je moet alleen verdomd goed van elkaar weten wat je wil :) Vriend van mij dácht ook dat hij een one night stand had, alleen die meid was stapelverliefd op hem! Dát kan dus niet he... Weet van elkaar wat je wil en dan gaat het prima :) IMHO |
Goed idee, als je hem tenminste vertrouwd (op welk gebied je dat vertrouwen ook nodig hebt...). Als ik er zeker van ben dat hij mij niet zal kwetsen (mentaal of lichamelijk), dan (y)
|
sexuele relatie noem je zoiets. Je hebt niks met elkaar, maar wel sex.
geen problemen mee maar tip: als er gevoelens dreigen te komen, meteen kappen, anders komt het niet goed... |
ik vind et goed...
ik heb het op dit moment ook met een vriend van me... we spreken af om sex te hebben, maar gaan ook daarbuiten gewoon met elkaar om. het gaat tot nu toe goed...tis alleen beetje kut als er sprake komt van gevoelens. soms denk ik namelijk dat ik meer voor hem voel, maar dan weer neit, beetje vaag allemaal. maar ik vind hoe het nu gaat leuk, dus ga er maar mee door. aan te raden dus :D |
Als beide partijen weten dat het puur om de seks gaat én er ook van beide kanten geen gevoelens in het spel komen. Why not? Seks is lekker en gezond. :p
|
juh dat is gewoon handig voor als je geen vriend hebt
me ex en ik hebben nu zo'n relatie met elkaar, werkt eigenlijk veel beter dan twee jaar geleden toen we nog echt een relatie hadden als 1 van ons twee zin heeft belt die de ander op en tralala (y) en mocht er iemand een relatie met iemand anders krijg dan is het over (en als hij dat eerder heeft dan ik heb ik nog 2 anderen achter de hand :evil: ) |
Eh nee, en ik zie dat niet zo zitten ook... tzou gewoon niet lukken.. zou me gewoon naar voelen al sik sx zou hebben met een jongen die ik niet leuk vind (op die manier dan) maar gwoon voor de sx.. nee laat maar.
|
Ach, ik vind dit soort dingen toch een beetje vreemd. Sex is toch best wel iets intiems en ik denk dat er in mijn geval iig liefde moet bij komen kijken.
Daarnaast kom je ook in een hele vreemde situatie als je opeens wel iemand tegenkomt waarop je verliefd word. Ik denk niet dat je dan zomaar kan stoppen met die sex-relatie. |
Citaat:
|
wat een sletten zitten hier zeg
en dan bedoel ik mannelijk en vrouwelijk |
ik heb altijd zo'n relatie gehad we waren eerst gewoon vrienden maar we praatte veel over sex... en dat begon me toch wel nieuwsgierig te maken..van het 1 kwam het ander en zo zijn we 3maanden aan de gang geweest...maar toen kwam het probleem ik merkte dat het voor mij meer begon te worden dan gewoon een potje sexen dus toen heb ik gezegd dat ik het niet meer wilde,want hij en ik waren een goei team als vrienden(die elkaar het lekkertje gevoel van de wereld bezorgde want eej da ist toch?) maar als geliefde om het zo maar te noemen zou het nix worden...nu zijn we nog steeds vrienden en we hebben het nog wel eens over dat het leuk en grappig was maar we doen het al een half jaar niet meer.
|
Citaat:
maar jah zo zie ik het en ik ben GEEN slet!!! maar gewoon een meisje die graag sex heeft. |
waarom niet?? als je er zin in hebt zonder verdere verplichtingen van een relatie, kan je er ook een kinky tintje aan geven....
|
Citaat:
Nee ff serieus, ik denk dat ik over een aantal maanden (nu niet want het is nog niet zo lang uit) het best met me ex kan doen. Of een heel ander persoon zolang ik dr maar redelijk goed ken. Sex is gewoon lekker en daarvoor hoef ik geen gevoelens voor iemand te hebben denk ik. Verder zal ik nou ook geen 10 verschillende bedpartners nemen (i guess) dan pas ben ik namelijk een slet. |
[QUOTE]Some schreef op 29-09-2003 @ 13:57:
[B](y) en ik een jongen die graag sex heeft. Zeg, waar woon je? :cool: whahaha uhm bij het eerste stoplicht links en dan met de bocht mee en dan de tweede straat rechts op nummer 666 |
[QUOTE]Meskûh!!! schreef op 29-09-2003 @ 13:58:
[B] Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic brengt me wel op een idee
|
Het zou echt niets voor mij zijn, maar een sexrelatie is natuurlijk stukken gezonder (en waarschijnlijk leuker en gemakkelijker) dan wat losse one-night-stands.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik het niet zou doen, want ik zou diegene niet honderd procent vertrouwen, en voordat ik seks met iemand heb wil ik vertrouwen en zekerheid. Klinkt erg ouderwets enzo, maar ik denk dat ik me niet op mn gemak zou voelen
|
Citaat:
|
Zou ik nooit doen.. sex met liefde is zoveel beter en dan kan ik er gewoon van genieten..
|
ik vind het wel grappig, al die antwoorden. Ik dacht er vroeger altijd ook zo moeilijk over, dat je perse liefde moet hebben enzo. Maar als je degene nou heel leuk vindt, maar echt niet dat je diegene een beetje de hele dag om je heen wilt hebben ( om wat voor reden dan ook ) En je wel zeg maar een vaste partner daarvoor hebt. Ik zie et probleem niet. Was alleen benieuwd of er ook 'ervaren' mensjes hiermee waren, bevalt duz wel?!
|
wel gehad maar ik weet nie of ik t nog wel wil..
:s ja en nee |
ben er tegen... ik denk dat jullie ondertussen wel weten waarom...
|
geen problemen mee :rolleyes:
|
wel eens gehad, maar zou het niet weer willen.
vind sex met iemand waar je echt om geeft toch leuker, maakt het toch echt wel specialer :) |
Ik ben ervoor. Het is prettig om steeds seks te hebben met iemand die je kent en met wie het klikt, want dan durf je ook beter aan te geven wat je wel en niet wilt.
Hoewel; het kan ook spannend zijn om weer eens iets geheel nieuws te beleven, met een heel ander iemand met andere wensen en een andere manier van doen. |
Citaat:
ben er uit principe mee gekapt want je kunt nooit van elkaar opaan (of hoe zeg je het...) en het wordt gewoon zo saai op den duur |
ik wil gewoon sex, maar ik wil niet verplicht zijn om degene waar ik sex mee heb overal mee naartoe te moeten slepen, en dat ik leuke dingen met hem moet doen enzo
that sickens me ik wil gewoon vrij zijn, nergens toe verplicht zijn, maar toch sex hebben (y) |
Citaat:
|
Zou zeker niets voor mij zijn...
Heb wel wat vertrouwen, en zeker veel liefde nodig vooraleer ik iemand zo dicht bij me laat. Jaja cliché, conservatief, ouderwets, kan allemaal wel zijn... |
NU we het er toch over hebben.
Neukuh? :P |
Ik ben er wel voor in. Dus, PMmen, en misschien kom je wel in bezit van mijn parelmoer wit
*Nederlands is een prachtige taal (y) :evil: * |
Citaat:
|
Ik seks liever met iemand voor wie ik wel gevoelens heb. (y)
|
Citaat:
|
sex zonder liefde (n)
|
Sex zonder liefde?
Lijkt me wel wat Sex met liefde? Da's veeeel leuker ;) |
sex met liefde heb je ervoor plezier, tijdens plezier, en erna plezier
sex zonder liefde is alleen tijdens.... |
hmmm ja nog steeds, heb er geen problemen mee, aan beide kanten is het puur lichamelijk. er is natuurlijk wel iets tussen ons, het is niet dat we een hekel aan elkaar hebben, maar we zijn alletwee totaal verschillend, heel andere soort vrienden, we gaan niet naar dezelfde plaatsn weg, we denken over heel veel dingen anders, maar we zien "elkaar graag" fysiek gezien, we leren van elkaar :) natuurlijk wel vervelend moest er een van beiden echt verliefd raken, maarja...
|
ik zou het al nauwelijks (niet) meer kunnen omdat ik weet hoe het met liefde is.
|
neh (n) niks voor mij
|
Geen ervaring mee, maar het lijkt me een perfecte uitkomst.
Jij wil sex, de ander wil sex. 1+1=2 Gewoon lekker sex, ipv gezellig film kijken. |
Ja ik heb wel een tijdje sex zonder liefde gehad, beviel me echt goed, viel later stil, maar ja kunt niet alles hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |