![]() |
jongens,
zouden jullie dit doen?
op een wildvreemd meisje afstappen, die staat te wachten en haar een zoen op de wang geven, en dan weer weggaan... dat gebeurde dus vandaag bij mij, dat was zo raar :s |
mwoah, dat niet precies, maar heb weleens iets van die strekking gedaan.
|
Dat heb ik ooit gedaan in groep zes :D
|
Dan zou ik hem achterna gelopen zijn
en hem een klap op zijn muil gegeven hebben.. hou er niet van dat jongens me zomaar kussen.. een naam eerst zou leuker zijn... maar trouwens met een lekkertje zou ik terug gaan en zijn naam vragen en telefoonnummer inbegrepen :) |
Alleen als ik er zelf niet bij ben=zo bezopen ben dat ik buiten mezelf treed en dus niet iets wat ik elke week doe.
|
nee niet gedaan zou ik ook nie durven :bloos: ma idd wel iets in de buurt ervan :D werkte trouwes niet :(
|
Citaat:
een lelijkerd die je een kus geeft is een klootzak, een lekker ding loop je meteen achterna.. hoezo oppervlakkig? |
is me nog nooit gebeurd :), lijkt me wel grappig opzich :D, tenzij hij 50 is ofzo :eek: :nono:
|
:D Lachen.... naja, ik zou wel denken 'wat een gek', maar echt kwaad word ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
Als een jongen dat bij mij zou doen, zou ik hem een klap met m'n handtasje geven en vragen of ik overkom als een homo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even ontopic. Ik zou het niet erg vinden, zou moeten lachen. Zelfs al was hij lelijk, hij liep toch meteen weer weg? Ik wou dat ik zoiets nou eens een keer durfde :D |
Citaat:
Ik zou zoiets echt niet durven. Duh. Een gebroken neus doet pijn! :eek: |
Lijkt me lachen :D
|
Citaat:
|
Als het heel droog gebeurd zou ik lachen :D
Ik zou het niet erg vinden als een meisje dat zou doen... Eigenlijk zou ik zo iets loos best wel proberen bij een meisje :D |
Ik zou het wel leuk vinden :D Denk alleen niet dat ik het zelf zou durven doen...
|
ik vind het wel een leuke aktie :D
ciao |
omg :o
|
Ik zou eerst verbaasd zijn en daarna kan ik er denk ik wel om lachen.
|
Citaat:
|
wel apart.. dat er mensen zijn die dat durven :eek:
|
Citaat:
Of hij moet wel eRRug leuk zijn. :p j/k |
Citaat:
|
Hehe :) Opzich best een droge actie.... hmz.... maybe werkt et wel! Toch maar es gaan proberen....
|
nee.
behalve als ik enige schugtige blikken heb ontvangen van het onderwerp in kwestie. |
haha. ik zou t mooi vinden als ik dat zie gebeuren/ me overkomt
|
Nope.
|
Nee. Zou ik nooit durven.
En er is een te grote kans dat je of een whoopass krijgt, of word aangeklaagt :o |
Ja. Hoewel ze dan wel aantrekkelijk moet zijn en er uitdagend uitzien.
Maar het lijkt me sterk dat ik dit ooit zal doen aangezien ik ook niet door een of andere dame gezoend zou willen worden als ik bij een bushalte sta m'n tijd te verdoen. |
Nee zou ik nooit doen :| Ook al ben ik een meisje :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Like.. SUUURE :P |
Citaat:
|
Citaat:
Uh.. nee dat was ik al (y), in dat geval ga je je maar verhangen, en als je dan toch negatief bent doe het wel met stijl. Of erg bot, maar niet zo Christina-aguilera-luisterend-pussy-style want dat is gewoon zielig :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |