![]() |
The Darkness
kzag ze voor t eerst in de zomer-editie van total-guitar daar stond een revieuw van ze en 'growing on me' uitgeschreven... na die cd gelijk flink gaan downloaden af course :cool:
kvind ze echt te gek, zang alla-datsuns is int begin een beetje irri maar kvind t eik steeds vetter... wat vinden jullie? ow jah, over een paar maandjes in de effenaar (y) |
Permission To Land :D
lache plaat is dat. Foute 80's invloeden galore. |
maar KLINKT et ook als The Datsuns dan?:D
|
Citaat:
|
Vind het niet echt op The Datsuns lijken.
Datsuns is standaard rock and roll achtig met simpele riffs. The Darkness is zeer goed doordacht met erg coole refreinen die blijven hangen. Je hoort wel duidelijk die 80's hard rock invloeden. Vind het zeer vet. |
dat moest ik nog downloaden, geloof ik.
ga ik gelijk maar eens doen dan. wie heeft er tips ? |
Britse shit he. ;)
|
ik heb ze 3 keer live gezien (t in the park, waterpop, W2), 3 keer dezelfde show, dat was een beetje jammer.
maar de muziek is zeeeker zwaar oke, en ze zijn ook erg aardig. ze spelen 8 november in de paradiso. downloadtips vind ik: dancing on a fridaynight love is only a feeling stuck on a rut love on the rocks (en als je van de hardere nummers houdt: black shuck en get your hands off my woman motherfucker) |
Citaat:
|
AC/DC rip off
|
speelt elk bandje uit dat maffe land nu opeens rock en roll?
wat de fuck is daar gebeurd? |
Citaat:
Ze lijken absoluut niet op The Datsuns, domme vergelijking. En The Datsuns standaard rock & roll met simpele riffs? Heb je die solo's wel eens gehoord? Dat noem ik niet simpel. |
Owja, heb ik live gezien op een festival....euhmm. weet ff niet meer welke. Waterpop geloof ik. Was wel grappig, niet geweldig. Ik hou niet zo van zulke muziek.
|
Citaat:
|
the datsuns en the darkness zijn twee hele verschillende bands, al hebben ze allebei wel erg veel naar ac/dc geluisterd... maar the datsuns hebben veel led zeppelin, deep purple en black sabbath invloeden terwijl the darkness meer van die foute jaren '80 hardrock bands als poison heeft geleend.
het is allebei wel leuk, als ik 't maar niet te vaak hoef te horen. |
Ik vind ze wel koewl, geeft net weer dat beetje afwisseling in mn dagelijkse hardcore punk ontbijt (y)
|
Citaat:
the datsuns schrijven tenminste non-emo teksten |
Citaat:
|
ik hoorde/zag net op mtv i believe in a thing called love. klinkt wel oke. al vind ik het niks bijzonders. en ook niet echt mij ding.
|
walgelijke queen wannabe's
|
Videoclip van gezien en het was zo fout dat het weer leuk was. Jezelf The Darkness noemen en dan een hele foute glamrock video maken op een nummer dat I believe in a thing called love heet is cool :cool:
|
wat trouwens ook iets supermatigs aan ze is is dat ze street spirit hebben gecovert en dat liedje echt hebben verneukt. trieste shit dat nummer (n) (en ook op concerten spelen waar mensen dan net doen of ze het true vinden)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil een prive-optreden.
met europe. |
Vind dr echt geen ene fuck aan. Maarja die Engelsen hebben wel vaker van die foute bandjes
|
ze waren bij top of the pops trouwens
heel true |
ik vind ze echt supergrappig (y)
|
stem nu op The Darkness in popmagazine scholieren.com/muziek
|
nee, op Kings Of Leon
|
of op Kings Of Leon: scholieren.com/muziek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. de zanger wil klinken als freddy mercury 2. het solootje uit de hand van brian may lijkt te komen 3. je het idee krijgt dat de zanger zijn pakkie van freddy heeft geerft 4. de hele stijl van de videoclip a la queen is parodie amehoela, gewoon kopieren, daar is niks grappigs aan |
Die zanger is erg fout ja.
Wel grappig dat de een het een Queen rip-off vind, de ander AC/DC, lijkt me een teken dat het geen van beide is :D |
Citaat:
maar kijk, qua riffs zal t best AC/DC zijn, maar de rest is imho allemaal queen |
Citaat:
|
die zanger lijkt op paul bosvelt
|
Dat nog steeds niemand "Spinal Tap" heeft genoemd...
|
Citaat:
|
De refreintjes doen het hem. enorm catchy allemaal.
|
the darkness is super!!!!!!!!!
|
Ik zag ze vanmorgen op MTV, eerste reactie: wat is DIT? :eek:
Maar ik heb even een paar nummertjes beluisterd en ik moet zeggen: klinkt best fijn allemaal. Niet altijd even origineel, maar toch best fijn (y) Alleen die zanger wil af en toe net klinken als een mannelijke Mariah Carey. :o |
the darkness is een hype omdat hardrock opeens hip wordt. na 6 maanden worden ze de grond in geboord waarschijnlijk.
|
Citaat:
|
Ja okee, maar als ik "Stuck In A Rut" heb opstaan, vliegt mijn kat spontaan de gordijnen in :D
|
die kleren :p hahaha, echt te erg. en die muziek ook.
|
Ach wat, ze hebben zelf ook wel gezegt dat ze nogal beinvloed worden door foute 80's nummers... ik vind ze eigenlijk juist daarom nogal tof :D maarja ik hou zelf ook van foute 80's nummers:P
En die kleren van die zanger, geweldig:D Alleen die vieze tepelpiercing... :s |
takkeherrie
|
ik denk ook niet dat dit lang gaat duren, mensen zullen er gauw moe van worden.
en dat kerstnummer was verschrikkelijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |