![]() |
Limp Bizkit heeft een nieuw album!
Genaamd : Results May Vary.
Tracklist : Citaat:
|
(copy&paste werk)
HEb het album gedownload, hehe Veel rustige nummers. Vind die niet zo boeiend. Gimme The Mic is wel een okay nummer, tekst slaat natuurlijk helemaal nergens op. Almost Over gaat ook nog wel. Lonely World vind ik erg okay, lijkt op Re-arranged (eigenlijk te veel) - maar omdat dat een van de betere nummers is, is dit ook wel een okay nummer. Phenomenon; tekst slaat echt weer helemaal nergens op. Erg lachwekkend. Sample van LL Cool J. Creamer (Radio is Dead) vind ik eigenlijk weer op Lonely World lijken. Red Light Green Light is dirty hiphop met snoop dogg. Is niks, hoewel ik snoop dogg altijd wel grappig vind Head For The Barricade slaat nergens op. Beetje lachwekkend. Rest vind ik saai of niet goed geluisterd. Kortom; meer dan de helft van het album is En Lonely World = Creamer (Radio is Dead) = Almost Over. Vind die 3 nummers erg op elkaar lijken. Conclusie: je geld niet waard! |
Is die cd niet akl zeker een week of 2 uit?
|
en is er niet al een topic over?!
|
Citaat:
|
ik heb totaal geen respect meer voor LB
ik ga ze dan ook geen kans meer geven. |
nou ok, ontopic:
ik vind het nieuwe album slecht. gitaar/bas/drum etc. zit allemaal wel prima in mekaar, maar ik vind het vrij onorigineel klinken. bovenal HAAT ik de zang van freddie (n) ik kon er vroeger vaak naar luisteren (toen ik 13/14 was) maar nu vind ik het allemaal minder, al moet ik toegeven dat toen mn broer naar de cd luisterde ik een paar stukjes (instrumenteel) uit sommige nummers wel kon aanhoren |
Ik neem de moeite niet meer het nieuwe album te beluisteren.
Limp Bizkit is voor my finito. Eerste 2 albums waren leuk, daarna gingen ze pretentieloze muziek maken. Zichzelf herhalende, voorspelbare klotemuziek met een irritante etter van een zanger, die constant maar wat loopt te roepen. |
Soms zijn recensies best leuk om te lezen, vooral als je het er hartgrondig mee eens bent:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p...=Ai1ue4j476wat |
Citaat:
|
vind het geen slechte plaat, net zoals ik chocalate starfish ook geen slechte plaat vond.
|
Ik vind het wel een aardig album, niet persé een album dat ik meteen zou kopen maar het klinkt wel oké. En dat Fred Durst een eikel is (volgens velen) boeit me niet zo; ik luister naar de muziek en wat Fred buitenom die muziek doet kan me niet zoveel schelen.
|
Jammer dat mensen altijd zoveel vooroordelen hebben zonder de CD eerst beluisterd te hebben :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb'm laatst in Louis oid. gehoord,
klonk best leuk eigenlijk. Zou'm zelf niet snel kopen, maar slecht vond ik het echt niet! |
Citaat:
resultaat: CRAP. Het feit dat ze in een paar maanden 47 nummers hebben opgenomen zegt het voor mij helemaal |
Citaat:
|
Citaat:
Vette recensie. |
Citaat:
|
Limp Bizkit zuigt
Dat nieuwe album al helemaal |
hey nou tof ik denk dat ik hier ook maar iets lams neerzet
nee sorry vorige week gekocht hele week in me discman gezeten, van mensen die zeggen dat de tekst nergens op slaat......lees eens tussen de regeltjes door, verder komt dr wel vet zangwerk van meneer D op voor en is het een hele vooruitgang. |
ik vind die single steeds rleaxter worden
tis geen geniale muziek, maar tbeukt wel, en dat 'there ain't nothing wrong with that' vink gewoon wel een lekker lijntje |
Citaat:
maar ontopic: nah dat gepiep wat er uit die zanger komt is echt te jammerlijk, en dat gezeur over dat z'n leven zo kut en alles zou zijn....god, wat ongeloofwaardig niet normaal naja, t is gewoon kut |
ik vin t ff wenne maar eat you alive en gimme the mic vin ik super :cool:
toch vind ik sign. other de beste |
Beter dan chocolate starfish?
|
ik vin van nie
|
Zelfs de 0or zegt dat het kut is.
Dan geloof ik ze deze keer maar. |
geef mij maar O-town, die kunnen tenminste ècht zingen!
|
Crazy town dan.
Die kunnen goed jatten. |
ja maar die kunnen geen eens danspasjes
|
Fred durst daarentegne.
|
Nooit gesnapt wat mensen cool vinden aan die band. Zo nep als nep maar kan zijn....
|
Citaat:
lijkt wel op een zinnetje van christ novoselic op een videoband van mij.. :) |
hoezo fake? :nono:
|
vette rescensie :D
het lijkt me helemaal niks, chocolate starfish was genoeg voor een lifetime boycot |
Toen ik "Break stuff" hoorde dacht ik. "Yeah! Een leuke band!" Maar dat was tot nu toe hun enige leuke single. (Ja, die van MI2 trouwens ook.) Nieuwe single vind ik niks. Over hun CD"s weet ik verder niks. Want die koop je niet als je de singles gaar vind he.
|
ik heb LB nog nooit goed gevonden dus ik ga deze shit niet eens checken
|
heb het nieuwe album, k vin m wel goed t is alleen niet echt wat ik verwacht had erg rustige muziek (y)
|
Citaat:
Nookie was toen ook al single, en 't lijkt me sterk dat er van het eerste albums geen singles zijn? |
ik heb een hekel aan fred.
|
Citaat:
Dat hebben de meeste irritant ventje |
Ik heb hem niet beluisterd. Ik heb wel een nummer gedownload maar dat doordat dat van een vriendin van mij moest. Bleek uiteindelijk een flut nummer te zijn. En verder heb ik ook bij dat meisje een paar keer de vorige albums gehoord. En ja, niet echt boeiend.
Maargoed, ik heb geen zin om het album te downloaden ofzo. Ze zijn de moeite niet waard. Ik heb wel wat beters om te downloaden. Iets wat ik Wel leuk vind. |
Citaat:
|
Citaat:
Mm ik vond break stuff maar 'n beetje stom eigenlijk maar nookie vond ik echt geweldig. |
ik vind t gay.
|
ik heb het echt gehad met de uitspraak 'ik vind t gay'
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |