![]() |
Nhl 2002
ik vind dat echt een geweldig spel :)
ik ben er helemaal aan verslaafd :o wie vind dit nog meer zo'n geweldig spel? wat is jouw mening erover? en dan nog: hoe werkt de "offside" regel? |
Citaat:
Het is een cool spel ja dat is waar maar ben er echt niet aan verslaafd :D |
Citaat:
|
Dat is eigenlijk simpel uit te leggen. Als jij de puck hebt en 1 van jouw spelers is eerder over de blauwe lijn(op de andere helft) dan de puck.
Dat is offside. |
Citaat:
en wat is daarvoor de remedie? doorschaatsten over de blauwe lijn of eerder passen? (dat laatste is vaak niet mogelijk) |
als et goed is staat er in je scherm offside als een speler van jou de puck heeft en er staat er nog 1 in dat 'aanvalsvak'
dan moet je ff blijven rondspelen naar andere spelers en w88 totdat die speler uit dat vak is. |
Citaat:
en dan dit nog. ik speel nou op het hoogste niveau/level, maar ik heb erg veel moeite met scoren. Ik speel dan ook vaak 0-0 of 0-1. kansen creëeren lukt wel, alleen het afwerken niet. Hoe kan je het beste scoren? moet je auto aim shot of manuel aim shot doen? en hoe richt je handmatig als je schiet? |
zo vergevorderd ben k nou ook weer niet met nhl.:p
k heb als laatste nhl 2001 op me ps2 gespeeld |
mijn tegenstanders maken altijd een draai van 360 graden als ze op mijn verdediger afkomen...kan je dat zelf ook? met welke toets?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |