![]() |
12 jarige rent weg van eigen huwelijk
In Roemenië is de 12-jarige dochter van zigeunerkoning Cioaba de kerk uitgevlucht tijdens haar huwelijksceremonie. Het meisje, Ana Maria, was het niet eens met het feit dat ze was uitgehuwelijkt aan een 15-jarige jongen. Voor het huwelijk waren kosten noch moeite gespaard. Zo waren er 400 genodigden, was er een driedaags feest gepland en had de bruid een peperdure jurk aan.
Nadat Ana de kerk was uitgehold wisten familieleden van het meisje haar na een kwartier over te halen terug te keren. Na de ceremonie verdween ze zonder haar kersverse echtgenoot aan te kijken uit de kerk. http://images.fok.nl/upload/12jaartrouwen.jpg Dat is toch gewoon ziek je kind op der 12e uithuwelijken en dat dat gewoon mag in een land dat lid wil worden van de EU... (n) |
Zigeuners zijn geen Roemenen hoor. Sterker nog, zigeuners worden schandalig behandeld in Roemenië. Maar goed, een huwelijk tussen een twaalf- en vijftienjarige is in onze ogen niet normaal, maar de zigeunercultuur is een andere cultuur. Je kan daar als arrogante westerling niet zo maar over oordelen.
|
Citaat:
en als ze het er zelf niet mee eens was.... |
kunnen die Roemenen dan wat doen aan dat zigeuner ongedierte? ze proberen ze al eeuwen lang te verjagen cq te verdelgen.
maarja als ze op hun 12de al beginnen te fokken:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Is dat meisje 12 jaar ?!
|
Citaat:
Je doet me een beetje denken aan een zekere besnorde Duitser, die zo'n 70 jaar geleden met uitspraken in deze trant veel succes had. Zigeuners zijn mensen, geen ongedierte. |
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Prea|K schreef op 20-09-2003 @ 21:19: En krijgen we weer het 2de ww uitspraakje, get a life en ga wollen sokken breien slinkse stakker. -------------------------------------------------------------------------------- |
Citaat:
|
Citaat:
Een herhaling van de jaren dertig en veertig wil toch niemand? En wat jij zei grenst gewoon aan racisme, dat valt niet te ontkennen |
ik zou dr ook wel mee willen trouwen :cool:
Maar ja het is hun cultuur, doe je niets aan. Als EU kun je wel eisen gaan stellen aan het desbetreffende land. Maar dat gebeurt toch niet. |
Citaat:
Daarnaast zorgen zigeuners al decennia lang voor problemen in Europa, het is gewoonweg een probleemvolk dat niks toevoegt aan het huidige Europa; ze mogen van mij flink aangepakt worden. |
Citaat:
|
Waldkrieger schreef op 29-09-2003 @ 12:11:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het niet eens met het normen en waarden patroon van de zigeuners in dit geval (n)
Het valt niet te ontkennen dat het een apart volkje is, maar daarom gaan we ze niet uitroeien, zoals onze rechtse vrienden voorstellen :nono: |
Citaat:
|
Hm, ziet er niet slecht uit voor een twaalfjarige. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|