![]() |
Beroemde/Bekende Drugsgebruikers
En dan bedoel ik natuurlijk niet Elvis Presley, maar mensen waarvan je het verwacht of mensen waar je het aan denkt te kunnen zien. Of natuurlijk als je er meer van weet...
Ik zal beginnen, Co stompe blowt, en raad pilletjes aan waardoor sporen van drugsresten worden uitgewist (in de Essensie) ;) . |
chino moreno, mark foggo, sjoerd jansen, denvis.
|
herman brood ;)
|
Ronald Giphart
|
ik denk dat Hans Teeuwen haftig aan de speed zit.
|
Ron Brandsteder snuift coke.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Citaat:
maare ontopic die gasten van DI-RECt volgens mij snuiven die zich kapot |
volgens mij willen die gasten van di-rect het graag
maar durven ze et niet met hun neppe houding, ik vind die lui echt suf.... johnny depp (wist duidelijk waar hij mee bezig was in "Fear and Loathing ;) ) 90 % van alle dj's zit ook aan de drugs al zeggen ze allemaal van niet (op een paar na, noemende Michel de heij....) |
en onze whitney houston dan?
|
Citaat:
|
jimmy hendrix
the doors the monkey the village people (poppers :p ) |
Lady Dana staat altijd te strak voor woorden.
ps. welke pilletje wissen die sporen dan uit???? |
lady dana heeft strakke broeken :)
|
Incomplete lijst (ook wat betreft welke drugs door wie zijn gebruikt):
http://www.soveriegn.freeservers.com/drugs.htm |
S club 7 is wel eens betrapt met een joint, evenals Justin Timberlake met zijn ma :p
|
Ville (van Him, die kon amper recht blijven staan op Werchter en als ie niet zong, dronk ie van zn bier of trok ie van een sigaret/joint?)
Anouk idem op Werchter. Ze kende haar txten nog maar daar hield het op. |
Practisch alle beroemde filosofen/schrijvers/componisten van vroeger deden opium en/of cocaine. Toen het allemaal nog niet strafbaar was :P
Ik noem een Nietzsche, Poe, Mozart, enzovoorts... |
Lemmy Kilmister. (Motörhead.)
|
ramadona topvoetballer die zijn hele leven verneukt heeft door coke en natuurlijk al pacino ,hij heeft zeker weten een paar lijnen doorgetrokken tijdens de laatste sets van de film scarface :D
|
Ik.
|
bob marley :| :p
tsja de rest is allemaal wel opgenoemd die ik weet.. |
trent reznor , david bowie , brian molko , 99% van alle bands eigenlijk wel..
|
die zanger van talking heads die moet echt aan de coke zitten
|
elke fokking gansta rappah! :rolleyes:
|
Einstein
|
George bush jr coke wiet
Jenifer Capriatti wiet[moest naar een afkick kliniek] Snoopy Doggy Dogg [wiet junkie] Boudewijn Buch leek mij dat tie te veel amfetamine op had Parra[amerikaanse schaatser] als dat geen speed junkie is weet ik het niet meer. |
Citaat:
maar iig, dat zijn er echt zoooo veel, echt te veel om op te noemen :s edit: o ja die zanger van kane, die staat écht altijd zeer dronken/stoned/high on coke op het podium :) en idd mensen als di-rect enz enz het zijn er echt te veel |
Kurt Cobain, die gast heeft ook zo'n beetje elke drugs gebruikt die er bestaat, maar vooral zijn heroinegebruik is bekend...
|
god himself :cool:
>edit : tenacious D met tom gast, die amerikaan die die nederlandse talkshow presenteerde, weet ff de naam niet meer :P |
Robbie Williams
|
wa d8 je van bob marley :rolleyes: :D enne hoe heet die doos nou uh.... (denk denk) kut ben naam kwijt zon blonde del zingt enne heeft lekkere tietuh!!! :evil:
|
Citaat:
|
Adolf Hitler aan de pep :p
|
oh ja hoe kan ik die vergeten
|
Ruud (en verscheidene andere Big Brother bewoners)
John F. Kennedy Ozzy Osbourne :rolleyes: Dj dano alias 'de herman brood van de gabber scene' |
Citaat:
no way :confused: |
Jack Osbourne (zoon van jah :/)
en ik natuurlijk... of niet lennuzz en Antistar :cool: :P) |
Steve-O :cool:
|
Citaat:
|
kurt Cobain
Jimi Hendrix Jim Morrison Keith Richards Janis Joplin Iggy Pop ... en nog héél veel andere rocksterren. |
dj jean
bas&ram |
Bassie & Adriaan :p
|
loesie in de skaa-haai wit daajamundsss!! - The Beatles
Lewis Caroll, die Alice in wonderland schreef moet onder de paddo's gezeten hebben :) Churchill pafte en dronk nogal wat de Stones, de naam zegt het al :P |
Ruben du Pon, drummer van Skiron :p
|
Citaat:
hmmm beetje fantasie geloofk :D |
http://smile.smilies.nl/1486.gifadolf hitlerhttp://smile.smilies.nl/1506.gif
kreeg die ook niet dagelijks amfetamine injecties. |
Speed lijkt me eerder als je al die speaches van hem ziet altijd :D.
|
speed = amfetamine
|
:bloos: Das waar ja. :bloos:
|
andre hazes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |