![]() |
overvallen
Vluchtend in de sterren
omdat het even niet anders kon ik wist niet waar ik zoeken moest nee was nog altijd, veel te jong intens van smeltend samen per ‘toeval’, impulsief geen antwoord op mijn vragen gevoelens meer dan diep En het leven hier met jou erbij is mij nog altijd, veel te lief |
Het leest heerlijk weg, inhoudelijk mooi weergegeven.(Vluchtend in de sterren; mooie zin en wél herkenbaar)(taalgebruik), verder niet herkenbaar, maar dat hoeft ook niet.
|
ik vind um egt heel mooi en ik ben tog al in zo'n emotionele bui...hij roept egt heel veel gevoelens op!!heel erg mooi! (y)
|
Erg goed, alles klopt eraan volgens mij. Een van je betere.
|
gevoelens meer dan diep
die vind ik heel erg mooi |
prachtige inhoud, je schrijfstijl zelf wat minde rpakkend en moeilijk weglezend...
|
Mooie woordkeus, goede zinsopbouw, lekker ritme, mooie inhoud :) Heel goed. Echt heel goed.
|
Ik vind de inhoud ook goed,
je schrijfstijl vind ik op zich wel lekker lezen maar niet echt pakkend.. |
tnx voor alle reaxi's, khad niet zoveel positieve verwacht :) :). Mijn schrijfstijl is in dit gedicht inderdaad iets minder pakkend; ik denk dat dat ligt aan dat het niet helemaal regelmatig is: in veel zinnen wordt de klemtoon op verschillende lettergrepen gelegd waardoor het een beetje stroef leest denkik..maar nogmaals bedankt voor alle reaxi's :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |