![]() |
Hoe lang sta jij onder de douche?
Onder het kopje 'mijn ouders vinden dat ik veel te lang onder de douche sta' nu dus de vraag hoe het hier op het forum staat :)
Hoe lang sta jij er gemiddeld onder en als het vrij lang is waardoor komt dat? Allee, de aftrap: Bij mij is het meestal rond het half uur(al was het paar jaar geleden tegen de 3 kwartier :o ). Simpelweg vanwege de reden dat het op sommige momenten(erg warm of erg koud weer, na sporten of werken) het gewoon lekker is als je het water op precies die juiste temperatuur hebt. Dan sta ik er altijd wel een kwartier gewoon onder terwijl ik het water over me kop laat stromen en geniet ^_^ |
Ik sta onder de douche om mezelf en mijn haren te wassen.Hooguit 5 minuten zal dat duren. Een half uur is inderdaad erg lang, dan kan je nog beter in bad gaan liggen.
|
Citaat:
Ik sta volgens mijn ouders ook altijd te lang onder de douche. Hoe lang precies weet ik niet, ik hou de tijd niet bij. Ik denk minstens een half uur :o |
Lang. Hoelang weet ik niet precies, maar ik doe mn best (en het gaat steeds beter!) om het redelijk te houden..
|
Soms 2 minuten, soms 20 minuten.
|
Als ik langer dan een paar minuten onder de douche wil kies ik meestal gewoon voor een heet bad.
|
Meestal een kwartiertje ongeveer, soms 20 min. als ik ook mn tanden poets onder de douche. Ik ben altijd vrij lang bezig om mn haar te wassen omdat ik vrij lang haar heb.
|
Vijf minuten ofzo, tien minuten als ik niet naar college hoef.
|
t ligt er maar aan wat ik aan t doen ben.
|
als ik alleen m'n haar was ongeveer 10 minuten, anders wel langer :)
|
Tussen de 5 en 10 minuten.
|
ongeveer 10 minuten tot een kwartier
|
10 a 15 min onder de douche..de badkamer houd ik ong 45 min bezet....
ciao |
Citaat:
|
Citaat:
|
te lang,meestal ook wel ongeveer half uur/3 kwartier
|
20 minuten ongeveer.
|
ik sta ongeveer een kwartier onder de douche, maar met uitkleden/aankleden enz., hou ik al snel een half uur de badkamer bezet.
|
10 minuutjes ofzo :)
|
Tien minuutjes ongeveer. :)
|
Varieert van 5 tot 15 minuten.
|
Als ik naar school moet 5 minuutjes ofzo en in het weekend een kwartiertje.
|
doe er een kwartier over om uit te kleden, te douchen en weer aan te kleden. zal dus ongeveer... 8 (?) minuten onder de douche staan. behalve als ik het heeeel koud heb, dan langer. heeeeeerlijk :)
|
Minstens 20 minuten :o
|
Woow... allemaal tien minuten.. :eek:
Ik doe er (als ik snel ben gheghe) een HALF UUR over! :o :D |
5-10 min ofzo?
|
10 minuten ofzo :)
|
Een half uur, maar t kan ook in 5 minuten.
|
Ongeveer 7 minuten gemiddeld. :cool:
Maar als ik al de verzorgingsrotzooi weer eens wil gebruiken, een half uurtje. :) |
badkamer is een half uur bezet ongeveer, dus een kwartier onder de douche ofzo :)
|
Een vol uur. En dat 2X per week.
Ja ik weet het, dat is lang.... |
Citaat:
|
Zo kort mogelijk.. Ik vind het eigenlijk nogal zonde van het water :P Beetje milieubewust zijn he :P
|
20 minuten ongeveer, soms iets langer.
|
10-20 min
|
5 of 10 minuten ofzo. :)
[edit]boogie/tofke_H heeft het al opgelost :) [/edit] |
10 minuten oid.
|
tussen de 5 en de 8 minuten denk ik.
als ik 's ochtends echt haast heb misschien 3 ofzo. |
gemiddeld een kwartier.
|
Vroeger kon ik er echt een uur onderstaan, met gemak. Beetje dagdromen, verhaaltjes bedenken enzo...
Nu 's ochtends 15 minuten en soms wanneer ik me echt vies voel of ik gewoon zin heb om te douchen; half uurtje. |
Citaat:
Ontopic: ik douche lang, heel erg lang. 's Avonds ook langer dan 's ochtends, want in de ochtend heb ik altijd haast. 's Avonds eigenlijk ook, omdat ik niet te laat naar bed wil, maar ik kan pas onder de douche vandaag komen als mijn huid begint te schroeien. |
ligt eraan of ik veel of weinig tijd heb:
veel tijd een half uur soms langer weinig tijd een kwartiertje |
ligt eraan hoeveel tijd ik heb soms 5 min soms 20....
|
10 minuutjes... :)
2 minuutjes warm worden 3 minuutjes haren/lijf wassen en scheren 5 minuutjes moeite bij mekaar zoeken om eronder uit te komen en soms dan scrub ik ook en dan scheer ik me benen etc en dan ist kwartiertje denk ik |
Meestal drie kwartier. Heerlijk. :)
|
10 minuten, hooguit een kwartier
in bad liggen is veel lekkerder :o |
Te lang. Ik heb geen idee hoe lang precies.
|
10-15 minuten
|
Normaal ongeveer een kwartier.
Maar soms ook wel langer.. Als ik meer doe dan alleen maar douchen :evil: |
Ik sta dus wel redelijk lang onder de douche.. zeker wel 20-25 minuten :) *als het niet meer is;)*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |