![]() |
..:: Gezocht ::..
Hey iedereen
Gametronic en GT Music zoeken mensen die het wel zien zitten om newsposter, reviewer of zelf reporter te worden van één van onze twee secties op onze site. Heb je wel schrijftalent en zie je een buitenschoolse activiteit zoals deze wel zitten? Of ken je mensen die zich in games en muziek wel interesseren? Contacteer me dan op m'n e-mail (klik op m'n naam :)) We'dd be glad to have some fresh blood on the site (niet letterlijk natuurlijk ;)) Grtz, DB Om me te houden aan de regels van elk forum, maak ik hier geen gebruik van urls, het zogenaamde 'advertisen'. |
|
lol, dank je wel. Ben nieuw, daarmee. :)
|
sgoed joh ;)
wat uiteraard niet inhoudt dat je in elk deelforum gaat spammen.... |
jamoja.. Ik zet dat in Games en Muziek...
Daarna wordt er gezegd dat ik het in vraag en aanbod ga zetten, ondertussen wordt het hier verplaatst ofzo. En dan sturen ze me naar Zoek Contact ofzo.. Dus ja.. lol. Was absoluut niet de bedoeling om het in ieder forum te gaan plaatsten ;) |
Citaat:
Hehehe, maar neej, ik ben nie geinteresseerd |
lol, in ander fora gaat dat zo..
Ik heb me duidelijk vergist. Achja, stuur gewoon een email ofzo :D |
En nu afwachten op de fb´s sluiten of niet. tis reclame :)
|
Citaat:
Er's een verschil tussen: - ik zoek mensen voor die site en - ga naar mijn site: http://mijnsite.iets !! |
Citaat:
|
Mwah, ik dacht aan het feit dat er een paar maanden iemands topic ook was gesloten omdat hij programmeurs zocht.
Werd toen geloof ik nog discussie over geopend. Weet alleen de uitslag niet meer. Dus misschien mag het wel gewoon :) Sorry voor de inmenging :o |
sniet erg, maar dat helpt me nog steeds niet aan mensen die me zouden willen helpen :D
|
Dit is wat je noemt een grensgeval. Naja, mag van mij wel ff.
|
jej, bedankt :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |