![]() |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11
|
:D en dat is minstens zo gaaf
|
mwah, exclusief... 'n fb kan in 'n dicht topic posten :p
Citaat:
zolang die bacillen die andere tijdelijke inwoners van m'n buik maar met rust laten :p |
Ja, maar we antwoordden toch tegelijkertijd en dat kunnen jullie ook :D
|
lol. vaag gedoe.
|
Citaat:
|
wat?! --_--'
|
Citaat:
Misschien dat ik vanavond maar eens naar de sneak ga. draait wel een mega kutfilm, maar dan ga ik er ontopic heen ofzo |
Citaat:
maar ik was dus tegen je aan het praten. nogal confusing. in verband met weekend |
http://partybox.mine.nu/users/cha0s/juh.jpg
http://partybox.mine.nu/users/cha0s/alaine.jpg Alaine vd Devotchkas. zo van... ff 'n kwijl moment. :p oid. |
lol
okay. ik zie het thuis wel |
of je pm'ed
|
done.
hm bauchschmerzen :s dat vraagt om ontopic raken. tegen de pijn dan. |
grbml ontopic raken ia gemakkelijk
maar om dan ook nog te kunnen posten is een moeilijkere kwestie :( |
Nog wel redelijk, of eigenlijk best wel ontopic. Tog. Wel. Ofzo.
|
jeezus man, ik leef echt al een week in een deja vu en ik ben niet eens ontopic
|
ontopic though
|
hm ik ben al niet meer ontopic
|
:( waar is de huilsmiley eigenlijk heen?
|
heb je hem nodig dan? :(
|
ff offtopic ontopic zijn:
1337kleinmeisje? Volgens mij kunnen we beter als je weer een weekend hierheen komt de stoelen met de ruggen naar elkaar zetten en met elkaar gaan chatten. dan gaan we 's avonds uit in een internetcafé en drinken we breezers enzo. |
breezers! lekker!
dan doe ik mn grote gouden oorringen in en mn fluorescerende topje en puntschoenen aan :p |
yummie
|
HeHe EeEeYzZ MoEt IkKuH NoG WeL Ff OeFeNeN Om Zo Te KuNnUh TyPuH iN EeN FatSoEnLuHk TeMpO :s
|
psst...wil iemand een broek hebben?
gratis af te halen maar dan moet je wel aardig zijn :p |
altijd :confused:
|
een broek?
hoe dat. wat vinden jullie van mijn avatar trouwens.. |
Citaat:
|
(ik ben minderjarig, dus ik spreek ff namens de kinderen van nederland)
We accepteren alleen nog pokemonkaarten! En eventueel gave beyblades. |
mja sorry mn moeder gooide ene broek op mn hoofd met de melding dat ik als ik um toch niet meer aandeed er maar iemand anders een plezier mee moest doen.
maar als jullie um niet willen stuur ik um wel naar afrika hongernegers in skatebroeken (y) ps kinderen kun je al lang niet meer lokken met pokemon of beblade, minstens een gamecube spel! |
Citaat:
triest trouwens he, die gozert in onzin. |
Citaat:
|
Onzin is niet bepaald een plek waar je heen gaat om een lekkere discussie op niveau te voeren...
Als ik wil spammen en blaten doe ik dat hier, want tis hier gezelliger :p |
ja maar onzin is leuk om mensen op de kast te jagen daar zijn de mensen hier te gezellig voor ;)
|
http://forum.scholieren.com/showthre...13#post7393513 deze thread dus
|
Citaat:
|
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=367456 ik weet hij moet op ARTistiek maar ik ben er nou eenmaal trots op, zelluf gemaakt :P terwijl ik ernstig ontopic ben
|
wow dat ding is cool man. serieus. ik wilde dat ik zoiets kan
|
stealthjoints werken errug goehoed
*ladidaat* *bonzaït* |
Jaja, ik zit sins deze week weer op school! Ik doe nu VWO nt jeeeuj ... en zit nu op school te computeren. Op deze school geven ze ook beeldhouwen en beeldhouwen heerscht (y) :D Alleen ik heb nu wel witte kisten van al dat stof en gruis dat je van die steen af rosst. Zodra ik thuis kom maar weer eens lekker ontopic worden :p
|
hehe (y)
|
Wat is dat wennen zeg, elke ochten weer om 7 uur me nest uit :bloos: ik was net zo lekker gewend om elke dag tot 11 uur in me bedje te liggen :p
|
:)
*moet miljoen filosofieopdrachten maken* *moe is* *nergens zin in* |
yoo net uit, lekker thuis chillen
:D alleen niet ontopic ofzo |
net terug vd markt, ff turks brood gehaald. moet koken vanavond, maar ik doe dus lekker makkelijk. (en ik denk dat m'n pa niet blij gaat zijn met het feit dat ik tofu klaarmaak. ik vertik 't om vlees klaar te maken voor 'm. )
maar nu eerst ff flink ontopic raken... (y) |
Citaat:
|
haaaaaaaaaaaaaaaaj
|
tralala.. gaat goed zo :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |