![]() |
Voetbalplaatjes
Na enkele jaren afwezigheid zijn ze nu weer terug van weggeweest..wie spaart of gaat ze sparen..??
ik zelf heb vandaag voor het eerst een paar gekocht..t blfijt toch wel verslavend! |
Ik begin er niet meer aan haha...ken mezelf al te goed, als ik eenmaal begin wil ik ze ook compleet krijgen ;)
|
Dat heb ik nooit gedaan. Ik volg pas 1.5 jaar het voetbal intensief, dus...
Ik ben ook niet van om te beginnen, ik spaar ook al bierflesjes :). |
ik wil het steeds kopen maar ik ben nog geen sigarenwinkel tegen gekomen waar het kon :(
|
ik niet, ooit eens met wk 94 gedaan, daarna niet meer, album volkrijgen is volgens mij heel heel moeilijk
|
Heej bedankt voor de tip, ga er morgen 1 kopen denk ik. Alleen jammer dat niet veel mensen in 5 Havo dat zullen doen, dus ik kan niet veel ruilen denk ik
Heb nu nog steeds dubbele liggen van 1995- 1999 omdat ik toen verslaafd was |
ik wil ze ook wel kopen, maar ze zijn hier (nog) niet te krijgen :confused: :s
|
Waren ze een aantal jaar niet in de verkoop dan?
Ik zal ze dus niet gaan kopen, kan het geld wel beter gebruiken.. |
Jeugd sentiment!Vroeger op het schoolplein plaatjes ruilen.......
|
hmm.. ik ga misschien wel een zakje kopen. Seizoen '94/'95 heb ik compleet, en ook nog een deel van het WK 1994. Toen was dat echt populair op de basisschool
|
|
Citaat:
|
Nee, dat lijkt me meer iets voor kinderen op de basisschool.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, toen in de brugklas kocht ik weer een album, was iedereen er opeens mee opgehouden :o maja... twas toch leuk :) |
Citaat:
|
Ik had altijd Joop Gall dubbel :(
|
ik had altijd Roel Liefden dubbel..dus die gooide ik altijd maar weg..tot ik op het laatst er achter kwam dat ik em zelf nog niet had...
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke mot je dan nog? :D;) |
|
als ik die plaatjes zie denk ik handjeklap :p :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |