![]() |
Met jezelf doen & vocht
Vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Als ik met m'n vriend vrij, wordt mijn vagina vochtig... alles normaal! Maar als ik het met mezelf doe, vaak niet... moeten jullie soms ook een toevlucht nemen tot bijvoorbeeld speeksel om de boel wat vochtig te houden? Of hebben jullie wel genoeg vocht op die momenten? :o
|
hmz.. neej sorry.. kwordt dan wel gewoon nat.. Vaag dat jij dat dan niet wordt.. ?
|
Hmz ligt eraan, maar ik word niet bijzonder opgewonden van mijzelf, dus over het algemeen ook nie zo nat... Ik denk dat het daar aan ligt..?
|
Ik wor gewoon nat bij mezelf en bij een jongen al als ie me maar op bepaalde plaatsen aanraakt...
|
Ja dat heb ik ook.
Maar ik denk niet dat het iets is waar je je zorgen over hoeft te maken hoor. :) Ik geil gewoon niet zo op mezelf :D |
nou, ik word tijdens het vingeren ook nooit nat (moet dus ook regelmatig mijn toevlucht tot speeksel nemen :)), maar daarna vaak wel. Maar ja... dan heb ik er niets meer aan...
|
het lijkt mij toch niet verkeerd om wat speeksel te gebruiken indien nodig, als je het maar lekker vind en genit, toch?
|
dan was je dus niet geil genoeg of zo
k doe ook meestal wat speeksel gebruike hor mara ja als k al geil ben is dat niet nodig he :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |