![]() |
Wat heeft half life wat al die andere shooters niet hebben.
De mods of is het nog meer, maar waarom is half life zo populair voor de modmakers?
|
De sourcecode is simpel maar doeltreffend.
|
AI ligt ook vrij hoog denk ik. En graffisch is er zeer weinig op te zeggen...
|
Kweenie;
maar 'k had gister halo voor de pc gedownload en die viel me tegen :o |
misselijkheid
|
Citaat:
|
De singleplayer was voor die tijd ongekend goed, nu ook nog trouwens.
Multiplayer was goed en er waren heel makkelijk mods voor te maken wat de levensduur met x keer verlengd heeft. En sommige mods hebben gewoon precies de juiste snaar bij mensen kunnen raken. Je bent er geen supersysteem voor nodig om het fatsoenlijk te kunnen spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
klopt, 98 al weer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
7cop zo heete die d8 ik die is wel leuk, leuke mod! :) Met een UZI ..of eigenlijk DUBBEL UZI!! :p
|
Jammer dat DOD niet op die grote box zit, anders hadden ze alle grote halflife mods in die box zitten! :(
|
veel spelers :D
|
Geef mij maar HL2 :D
|
games met een goeie "real time" story line zijn hard to find en half life had en heeft een hele goeie.....
ben benieuwd naar die van HL2 |
HL is en blijft een overated POS, al was het niet voor de mods was dit spel al jaren geleden dood geweest
|
Half life vond ik goed en dat kwam door het verhaal, het had gewoon iets, je komt aan met zo'n hangende monorail en alles heel mooi gemaakt :) Dat vond ik echt mooi :) (y)
|
Citaat:
IMO heeft geen enkele FPS zo een uitgebreid 'film-achtig' verhaal weten neer te zetten in combinatie met relatief hoge AI, goede speelbaarheid, realisme, variatie, destijds erg mooie graphics, en veel uitbreidingsmogelijkheden. Ik vind het dus vérre van overrated. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja, same here. Maar dat is dan ook iets persoonlijks natuurlijk.
En overigens, al is er wél een betere shooter gereleased, dat maakt Half-Life dan niet gelijk overrated. ;) |
No-one can be told what Half-Life is... De betrokkenheid was gewoon groot, alsof het echt een 'bad day at work' was. Mja, ik kan er denk ik uren over vertellen, maar HL gaf het gevoel door te willen gaan, die alien mofo's de nek omdraaien. En dat heb ik nog niet geevenaard gezien. Mensen roepen wel eens "HALO!", maar rot op met die nepshooter.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |