![]() |
Word jij snel boos?
Ik niet zo snel. :)
|
Hangt van mijn humeur, en van bepaalde personen af (als in: van de ene persoon kan ik meer hebben als van de ander)
|
Thuis wel, maar ergens anders bijna nooit. Overigens raak ik wel snel geirriteerd. :)
|
In het verleden!
|
Niet boos, ik erger me wel snel
|
ja, ik begin veel te snel te schelden.. :o
|
Boos is eem relatief begrip.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ik niet.. :)
maar als ik het word :evil: :evil: better be warned :o |
Ik ben behoorlijk vlot geirriteerd ja...
|
Ik ook niet snel . :)
|
Ik niet, als ik boos wordt moet je wel iets heel ergs hebben gedaan (hou het meestal voor me)
|
best snel
|
Wat is boos zijn? :) Ik heb zo van die dagen, dat ik me erger.. Omdat er heel veel dingen zich opstappelen, en dan moet het er een keertje uit.
|
Nuj boos word ik zelden, eerder geïrriteerd of verdrietig...
|
Citaat:
|
Soms wel, soms helemaal niet. :confused:
|
Het ligt er bij mij heel erg aan over wie het gaat
van de een kan ik veel meer verdragen dan van de ander maar over het algemeen word ik niet echt snel boos. |
Ja maar het is ook snel weer over.
|
nee
|
Ik wel, vooral als mensen me irriteren. Of gewoon expres precies het omgekeerde doen van wat ik zeg. En dat is dan ook niet snel afgelopen, kan ik na een weekje of twee nog over doorgaan. :nono:
|
Citaat:
|
ligt aan mijn bui
|
Het ligt helemaal aan de situatie, als iemand onterecht boos op mij wordt ofzo, kan ik wel heel boos terug reageren, maar over het algemeen blijf ik wel rustig.
|
Ligt aan de situatie.
maar ik wordt niet super snel boos. |
Niet zo heel snel, maar ik kan over sommige dingen best kwaad worden
|
Citaat:
|
Niet snel
maar als ik boos ben ben ik ook echt boos |
Citaat:
|
Wat denk je wel niet van mij?! Ík snel kwaad worden, ga toch weg!:evil:
Nee, valt wel mee... :o |
De laatste dagen wel ja :s
|
nee alleen als je egt te ver gegaan ben
|
Uuhm, mjah verschillend, ik ben eerder geïriteerd dan boos denk ik.. Ik ga wel snel schelden en mopperen op alles wat los en vast zit..
|
Ik raak eerder heel snel geïrriteerd, maar echt boos..... ik kan ook niet echt lang boos zijn. Vaak is t na een nachtje slapen al weer over :confused:
|
Boos krijg je me niet snel... aangevallen of geirriteerd daarintegen wel.
|
Op sommige mensen ben ik altijd boos.. op sommige nooit
|
Ik word zelden boos.
|
Ik word zeer zelden boos (ik ben over het algemeen een erg rustig en vredelievend wezen). Maar het hangt ook af van de persoon: op sommige mensen word ik gemakkelijker boos dan op anderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, want boos worden is per definitie een teken van gebrek aan zelfbeheersing, net als vloeken.
|
Citaat:
|
Irritatie lijkt mij eerlijk gezegd een mildere vorm van boosheid. Wanneer je je irriteert, verlies je voor een deel ook je zelfbeheersing (misschien niet van buiten, maar van binnen wel en dan zit je in gedachten vast ook te vloeken en dergelijke).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, vrij snel. :evil:
|
Citaat:
|
Citaat: