![]() |
Heftig Death By Stereo Concertje
Punknews.org reports: One person has died and five others have been injured after a fall out a second story window in Blacksburg, VA during a Death By Stereo house show. Reports say that the victims were trying a "Wall Of Death" and fell out the window of the house onto the concrete patio 20 feet below.
Daniel J. Martin, 19, of Emerald Isle, N.C., died at Montgomery Regional Hospital from injuries suffered in the fall. Jason Kontkanen, 21, was airlifted to Roanoke Memorial Hospital with serious injuries, and four others were treated at Montgomery Regional Hospital. Wall of Death inderdaad. |
jammer dat de wall meegaf en op de 1ste verdieping bleek te zijn.
|
Ze doen hun naam eer aan....helaas.
|
geweldige band, geweldige bandnaam. Jammer dat dit soort dingen dan weer gebeuren.
|
ik las het ja.
echt zielig. :( triest dat dit soort dingen gebeuren. |
oh:(
wat erg... |
wat is een 'wall of death'?
|
Citaat:
oui/non? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
UPDATE: Frank writes "I just wanted to help get things straight. I was at the DBS show last night and the horrible events that took place happened right in front of me. There was no “wall of death” or at least that’s not what caused what happened. The room was overcrowded, and there were people dancing in the middle of the room and the crowd just shifted. Everyone that was at the outer edge of the room was pinned against the wall and people were pinned against a window and it gave way. I’m just sending this because it’s awful about what happened and it shouldn’t be blamed on hardcore dancing or people being stupid or anything like that. It was just an awful tragedy."
punknews.org |
Erg minder natuurlijk :(
Melancholiek ten top though. Citaat:
Voor de volledigheid. |
Roel is me weer voor :)
|
Ah sick...
Die ramen hadden ze misschien beter mee moeten oppassen? |
ja, echt raar dat zo'n ding zomaar ingeeft en kan breken...
|
ach ja, woonkamer-shows he. :rolleyes:
|
leermoment: ga nooit bij een gig bij een raam staan
|
Citaat:
|
Leermoment: zorg dat als je overvolle concerten geeft die niet op de begane grond zijn, er geen ramen zijn waar het publiek tegen aan kan staan.
Verder :( |
haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is dom, maar erg vermakelijk om te zien.
|
Hmmm, toen ik ze zag gebeurde dat helemaal neit :)
Hopenlijk gebeurt dat ook niet meer ... Maar eind november ga ik ze weer zien in iedergeval *blijblijblij* |
Citaat:
alsof er in elke zaal ramen zijn :rolleyes: |
das erg lullig, je zou maar zo dood gaan
|
Citaat:
opzich... als je meteen dood bent |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nozzman.nl/ha-ha/images/edities/187.gif |
Citaat:
|
Ziekelijk die gasten
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- ddeftones schreef op 29-09-2003 @ 20:13: nee dan rennen mensen als een dolle in een cirkel rond.. een wall of death betekent dat er een gang ontstaat tussen 2 gedeeltes in het publiek... op het signaal van de band rent de ene groep naar links en de andere naar rechts.. etc.. 2 groepen mensen rennen dan frontaal op elkaar in. Zo heb ik het nog niet meegemaakt :s |
ok ja das stom opelkaar afrennen
Heb ik wel meegemaakt SOIA @ groez2002 |
Op elkaar afrennen. Jezus.
Cirkelpit bij Less Than Jake @ 013. Dat is voor echte mannen. |
Citaat:
|
circlepit, wall of death.. 't is allemaal rennen, alleen in een circlepit ren je achter elkaar in plaats van naast.
|
Citaat:
|
Waarom gebeurt dit nooit bij een Frans Bauer concert.
Ineens allemaal goude kettingen uit het raam. |
Die krijgt geen zaal dermate vol dat zoiets kan gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja.
fuck die organisators. Een pand dient altijd getest te worden op veiligheid, en probeer het dan niet vol te stampen als je weet dat het materiaal zwak is. Dood bij een concert zuigt altijd, wordt altijg overdreven na de tijd. |
:| wat kut :(
is een wall of death hetzelfde als een braveheart pit? |
Citaat:
Misschien beetje rare zin wat ik neerzette maarja :) |
Citaat:
Maarem, k heb ze inderdaad gezien,. en ze zijn heel vet :) Maar dat wou ik niet eens zeggen hoor :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |