![]() |
Inelkaargeslagen
(kweet nie als dit wel echt de goeie plek is, en als dat dus idd zo blijkt te zijn, het spijt me dan :( :o ..)
Is 1 van jullie wel es inelkaar geslagen? ik heb persoonlijk toen ik 5 was ofzo.. een vuist in mn gezicht gekregen.. had een bloedneus en een opgezwollen lip! :D |
Dit is inderdaad niet de goede plaats denk ik.
|
Tuurlijk. Van de 3 echte 1:1 fights heb ik d'r 2 "gewonnen", die andere heb ik een paar klappen voor m'n bek gekregen. De les die ik daaruit getrokken heb luidt 'zoek nooit ruzie met mensen die een paar jaar tae kwon do achter de rug hebben'.
|
Citaat:
|
nee dit hoort hier niet, op de kantine ofzo.
Maar iig ik ben nog nooit in elkaar geslagen. |
---> de kantine
|
Nee. Ik ben weleens geslagen door iemand op school, maar niet in elkaar geslagen.
|
Ik ben nog nooit in elkaar geslagen en het zal ook nooit gebeuren. Ik heb genoeg actiefilms gezien :o.
|
Zelf nog nooit echt in elkaar geslagen, uiteraard wel gevochten maar dan min of meer dat er geen winnaar uit de bus komt.
Zelf wel eens iemand geslagen, recent ook nog maar ik weet niet of ik dat moet vertellen. |
1 keer gevochten met zo'n breezahslut bij ons op school.Ik had toen nog lang haar en zij trok er een giga pluk uit toen ik haar een klap gaf...Deed wel zeer, maar echt in elkaar geslagen ben ik niet, gelukkig :)
|
Nee, nog nooit in elkaar geslagen. Ik ben denk ik wel assertief genoeg om het niet zover te laten komen. Wel een keer gewoon onbenullig hard geslagen met een hockeystick wat nergens op sloeg. Heel toevallig door 't meisje waar ik op dat moment een beetje ruzie mee had. Beetje jammer. (n)
|
Ehm vroeger toen ik nog op de basisschool zat trok mijn hoofd wel klappen aan ja :D
|
Citaat:
:o ik nooit nee wel vaak genoeg ruzie gehad tijd geleden nog met zo'n ranzig natie wijf die me aan haar haren trok als reflex pakte in met me nagels vol in haar gezicht en had ze een gezicht als scarface hahahaa ik was niet eens fout ze was gewoon arrogant omdat ze tegen me zei: hey rot es op toen ik ergens zat ik zei er wat van, later werdt ze geschrorst en als ik der nu nog tegen kom doet ze nog vaak genoeg dom, maar laat haar maar doen |
Nee, maar vroeger was ik ook niet echt een lieverdje. :o
|
wel ééns klappen gehad, maar dat noem ik niet echt in elkaar geslagen...
|
puhhhhhhhhh lang geleden toen ik nog jaar of 6/7 was door 2 gaste van 10 klap in me buik, later zijn me broers er langs gegaan en was het probleem opgelost
|
Citaat:
|
ehhh nooit, alleen in de 1ste ofzo, zo'n irri ventje uit mijn klas heel hard met houten hockeystick op z'n enkel geslagen :D
|
op de basisschool veel , en een paar keer op de middelbare.
:( gelukkig zat ik op atletiek |
Nee:) Nooit geslagen, wel een paar keer in mn leven uitgescholden maar ook dat is eigenlijk verwaarloosbaar. Hmm ik leid denk ik toch een vrij onschuldig leventje
|
Nog nooit, ik intimideer mensen met mijn Blue Steel :cool:
|
Keertje bijna :o
Maar bijna is niet helemaal en Marco kan hard fietsen :p Ik ben niet zo'n ruziezoeker :) |
nee, ik heb wel een keertje gehad dat ik pijn had ervan maar was niet in elkaar geslagen oid
|
Citaat:
(auw dus...) :nono: |
Nog nooit. En dat wil ik ook zo houden ook. :)
|
Nee, kan me niet de laatste keer herineren dat ik uitgescholden werd of ruzie had. Oh jawel, mijn laatste ruzie was toen ik tegen een jongen zei dat hij zijn knikkers niet moest uitlenen omdat die jongen altijd verloor. Die werd boos. Wou mij trappen maar ik blockte dat met links en sloeg hem in zijn buik met rechts. Toen vond hij het niet meer leuk en ging hij weg. Ja, het was een ervaring om niet te vergeten.
|
Ik laat mij niet slaan, ik trek me nog liever terug, tenzij ik zou weten dat ik zou winnen :D
|
Neuh, ik was/ben niet zo'n vechtersbaas.
|
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik zeker niet ga uitlokken (y)
|
Vroeger op de basisschool was vechten pure noodzaak om je hoofd boven water te houden en dat deed ik dan ook wekelijks.
Sinds de middelbare school niet meer gevochten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pijn viel opzich mee, (het was dan ook geen opzet om mij te raken) |
Wel een paar keer gevochten op de basisschool, maar nu weet ik dat je met geweld nix bereikt en tegenwoordig heb ik geen vijanden dus tegenwoordig vecht ik niet meer.
In elkaar geslagen ben ik gelukkig nog nooit :) (y) |
Neuh, eigenlijk niet...
Ik ben een vredelievend persoon :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, nooit in elkaar geslagen en wil het zo houden ook met vechten los je toch niks op je haat elkaar alleen maar meer en er komt toch nooit een "winnaar'
|
nee nog nooit gelukkig heb er ook geen zin in......
|
vaak genoeg :) voetbal geweld :S
|
jaweohl
|
Nee.
|
Nee.
|
Nee.
|
Nee.