![]() |
downloaden
k wil graag wat kleine spelletjes, walpapers of screensavers downloaden (zodat het op een floppy kan en k het op me eigen pc kan overzetten) maar waar?? wie weet er nog een goeie site?
|
spelletjes, wallpapers of screensavers ?
Tegenwoordig zal je meer nodig moeten hebben dan een floppy voor een spelletje, verder moet je gewoon ff in google intikken wat je zoekt: wallpaper of screensaver |
k had gezocht met google op downloads maar dan krijg k allemaal van die kutsites. en k had wel een paar spelletjes hoor vna 400 of 500 kb meestal krijg k er 3 op een floppy maar k heb alle leuke spelletjes van die site al......
|
Citaat:
|
gewoon ff een site oid noemen graag.
|
Tsja... Er zijn genoeg leuke spelletjes, maar om te downloaden is het toch even zoeken. Je kan natuurlijk altijd naar www.spelpunt.nl gaan voor wat online spellen...
|
hujh wat wil je nou?
je hebt geen id wat je wilt, als het maar klein is en op jou computer kan :confused: |
Ze bedoelt:
De spellen die wij 7 a 8 jaar geleden deden.. (of nog langer terug) |
gewoon kleine spelletjes >1.2 MB ongeveer
|
Anyways, snuffel eens wat rond op http://games.pagina.nl.
Is vast wel wat te vinden. |
Citaat:
|
De volgende die KaZaA noemt krijgt problemen.
Ik krijg het idee dat de topicstarter gewoon zoekt naar kleine freeware spelletjes. Dat hoeft echt niet meteen weer illegaal enzo. Dank u. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
The underdogs is inderdaad een aanrader. Wat betreft wallpapers, op http://www.deviantart.com/ zijn er genoeg te vinden. Screensavers zou ik maar niet downloaden, als ik mijn computer niet gebruik of even iets aan het doen ben is die uit of staat die op standby mode. Screensavers zijn waardeloos, wallpapers zijn wel eluk om het beraublad op te vrolijken.
|
www.dosgames.com (y)
|
waarom zou je ze in vredesnaam op een floppy zetten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
www.freeoldies.com beste spellen voor oudere computers have fun ;) |
Citaat:
fet de rest ook bedankt dit was de 1e waar ik keek (y) |
Citaat:
er word gevraagd naar; "wat kleine spelletjes" en als je bij kazaa games invult vind je die genoeg hoor. De sites zijn natuurlijk ook heel handig. |
www.the-underdogs.org
je moet 'shareware' zoeken. dat is zooi waar de rechten op verlopen zijn of dat de fabrikant ze op het net heeft gezet. |
Citaat:
het is een benaming voor software die de fabrikant gebruikt om mensen er "kennis mee te laten maken" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |