![]() |
lange afstand
vorige week hadden we met school een uitwisseling met een oostenrijkse school. Dus een heleboel mensen van oostenrijkers in onze school.
Ben ik toch nie verliefd geworden op een van die oostenrijkse meisjes. Ik heb haar dan ook beloofd dat ik ooit eens naar oostenrijk zou komen om haar te bezoeken. Daar ik mijn beloftes altijd hou, zal ik dat ook doen. Maar zouden jullie dat doen? en heeft er iemand ervaring mee? btw ze had ook al een lief in oostenrijk ben ik nu teweten gekomen, maar dit weerhoudt mij niet te gaan |
Hoe zou ik dat doen:
1 rijbewijs halen 2 auto kopen/stelen/lenen 3 ernaar toe gaan en zien wat ervan komt |
Ow please, verliefd worden op uitwisselingsmensen zorgt alleen maar voor problemen.. geloof mij maar. niet doen!
|
En ik vond al dat ík lange afstand had :P *kuch 40 kilometer*
|
Kom op, dat gaat niet werken. Laat het gaan.
|
Ga je gang, zal een wijze levensles worden :)
|
aaaarghh
klote gevoelens!! Nee ma zouden jullie er naar toe gaan? ook al is het maar eenmalig, gewoon de belofte nakomen |
ik heb et weles gedaan..., alleen was het toen rome. Maar als ze daar ook een vriendje heeft......, whats the point? :confused:
|
k zou er niet aan beginnen, sorry. daarbij komt ook dat ze daar een vriend/zoiets heeft, dus, face it: je was maar tijdelijk.
|
i know, ma eigenlijk heeft ze wel nie gezegd da ze een vriendje heeft, ik weet van iemand van haar klas. Zelf heeft ze da nie gezegd en zou da zelfs nie zeggen denk ik.
Maar ze wou ook wel dat ik langskwam, ma ja ze heeft daar een vriend, zou je daarvoor een belofte breken? |
ja... ten eerste denk ik al niet eens dat ze er vanuit zal gaan dat je ook daadwerkelijk komt! en dan ook nog eens die vriend van dr of wat het dan ook is... zal ze toch niks met jou beginnen.. al had je dr gewoond denk ik (sorry... maar mijn mening).. en jij was dan wel verliefd op haar, maar wie zegt zij ook op jou? heb je enige bevestiging?
|
Ik zou het niet beloven, dus dan zou ik het ook niet doen. Als ik het had beloofd zou ik ook wel gaan, maar ik zou dat gewoon niet beloven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik vind je lief hoor :)
De jongen die ik leuk vind, vind de 7 kilometertjes tussen ons al ver fietsen :s Maar ik ben ook bang dat het inderdaad niet werkt. Zeker als zij al een vriendje heeft thuis... |
pffff
moeilijk ik denk da'k toch ga gaan, desnoods pak ik wa mensen mee, stel dat het allemaal flopt... ma dan heb ik mijn belofte gehouden, en zij hare ook. Want eigenlijk mis ik haar wel, maja da's niet ter zake |
Ik heb een vriendin in Italië, maar dat is toch wel weer net iets anders gegaan, dan met jouw situatie. Bij mij ging het niet over uitwisseling en heeft ze ook geen vriend.... ahum, wel, mij dus, maar verder geen. Ik zou niet gaan, 1 omdat ze al een vriend heeft, 2,omdat ze dat niet heet verteld... zij oneerlijk, waarom jij je beloftes nakomen?
komt alleen heisasa van anders |
Tja, je kan er altijd heengaan en eens zien wat er van komt. Misschien zijn jullie wel allebei niet meer verliefd, maar dan kan je nog wel een leuke week hebben.
Blijkt dat jullie elkaar toch nog wel heel erg leuk vinden, kan je het altijd proberen, maar oostenrijk is toch wel heel erg ver :S Mijn raad: gewoon gaan, niets verwachten, en zien wat ervan komt! |
Dat heb je even stom belooft. nooit doen verliefd worden op die lui *hoewel een geile kortstondige affaire van 2 weken WEL weer kan*
|
Citaat:
@de topicstarter: je moet doen wat je zelf het beste lijkt. Ik bedoel, als er 100 mensen zijn die zeggen dat je niet moet gaan, dan nog kun je gaan als jij denkt dat het nut heeft. Dus mijn vraag is: denk je dat het nut heeft? Je zegt dat ze al een lief heeft. Heeft ze wel laten merken hoe zij over jou dacht, was ze verliefd, hebben jullie gezoend of iets dergelijks? |
houd het in nederland gast, het is niet te realistisch totdat je veel geld of een rijbewijs hebt
je kan wel 1 keer gaan voor de belofte, gewoon omdat het leuk is en gewoon als een soort vakantie maar ik zou haar daarna vergeten. |
Mensen gooien tegenwoordig maar in het rond met beloften..
|
Citaat:
|
Ik denk ook niet dat et gaat werken...ik denk ook dat ze nog wel es heel anders zou kunnen reageren dan dat jij verwacht, als je ineens voor haar neus staat...
|
Citaat:
|
Oostenrijk is te ver. Zoek gewoon een meisje in je buurt, veel beter.
|
jamaja ik zit met die belofte hé
Best gewoon eens met vrienden gaan skien en dan daar is goedendag gaan zeggen, belofte vervult wilt zij meer, mij goed :-) flopt het doordat haar vriendje daar zit: geen probleem, dan gaan we skien |
Citaat:
|
Hoe komt het toch dat mensen zich steeds weer in onmogelijke situaties brengen?
Als je weet dat er 100den km afstand tussen jullie zit, als je weet dat ze een vriend heeft, gaat er dan geen lichtje branden dat het niet gaat werken? *zucht* |
het werkt niet
niet gaan als - je dan weer helemaal verlieft wordt ed, oude wonden openmaakt, of als het eigenlijk heel raar en niet leuk gaat worden, beetje pijnlijk, dan verpest het je goede herrineringen wel gaan als, je het aankan en je gewoon met de instelling gaat 'dit kan een leuk WEEKJE worden' nix mis mee om dan te gaan toch |
Wel een hele lange afstand relatie :nono:
Ik zou het zelf niet kunnen maar dat komt denk omdat ik net een relatie achter de rug heb met een "lange-afstand" |
belofte maakt schuld
*FOOIJDONK vind dat iedereen zich aan beloftes moet houden* (y) |
Citaat:
@topicstarter: ik hoop voor je dat het lukt, maar de kans is redelijk klein. :) |
Moeten we je hier nu echt nog bij helpen? Schrijf zelf de pro's en contra's eens op. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |