Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Over de heuvels van je rug (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=614984)

Rrr. 29-09-2003 21:50

Over de heuvels van je rug

Dansen de vingers aan mijn hand
Draai je een kwartslag om
Ben in je omhelzing beland

Lieflijk streel ik in je nek
Plaats een kusje achter je oor
Een moment van immens geluk
Wanneer ik je zachtjes zuchten hoor...

Ik ben verliefd, sorry. :|

Dreamerfly 30-09-2003 08:04

Citaat:

YuckFou schreef op 29-09-2003 @ 22:50:
Dansen de vingers aan mijn hand
Draai je een kwartslag om
Ben in je omhelzing beland

Lieflijk streel ik in je nek
Plaats een kusje achter je oor
Een moment van immens geluk
Wanneer ik je zachtjes zuchten hoor...

Ik ben verliefd, sorry. :|

De eerste 2 zinnen vind ik heel leuk/mooi, daarna wordt het te gedwongen, te cliché. Toch leuk om te lezen.

xineof 30-09-2003 08:48

Lief gedichtje!! Het is inderdaad een beetje cliché na de eerste twee zinnen, maar wel leuk geschreven; het leest lekker, en ik vind het vooral een hele mooie titel.

tacidvs 30-09-2003 12:29

Wat jammer dat ik geen 16-jarige meisjes in mijn omgeving heb. Naja, ben ik toch te oud voor :) Mooi gedicht. (Je moet je boodschap wel expliciet stellen hè, voordat mensen rare dingen gaan denken.)

Rrr. 30-09-2003 13:37

Citaat:

Dreamerfly schreef op 30-09-2003 @ 09:04:
De eerste 2 zinnen vind ik heel leuk/mooi, daarna wordt het te gedwongen, te cliché. Toch leuk om te lezen.
Ja dat klopt wel heel erg. Die eerste 2 zinnen kwamen in me op en toen wilde ik er verder iets mee gaan doen... en toen zal het inderdaad wel fout zijn gegaan. :)

Citaat:

xineof schreef op 30-09-2003 @ 09:48:
Lief gedichtje!! Het is inderdaad een beetje cliché na de eerste twee zinnen, maar wel leuk geschreven; het leest lekker, en ik vind het vooral een hele mooie titel.
Ja het is écht gewoon een krabbeltje omdat ik me zo lekker verliefd voel... ik wist er eigenlijk geen titel voor en had daarom de eerste zin maar als titel gebruikt. In ieder geval bedankt. :)

Citaat:

tacidvs schreef op 30-09-2003 @ 13:29:
Wat jammer dat ik geen 16-jarige meisjes in mijn omgeving heb. Naja, ben ik toch te oud voor :) Mooi gedicht. (Je moet je boodschap wel expliciet stellen hè, voordat mensen rare dingen gaan denken.)
Te oud? Mijn vriend is ook te oud. :) Bedankt voor je reactie enne.. ach ja laat iedereen maar wat weg interpreteren. ;)

In Your Room 30-09-2003 14:40

lief! :)

lovetear 30-09-2003 14:40

Citaat:

YuckFou schreef op 30-09-2003 @ 14:37:
Ja dat klopt wel heel erg. Die eerste 2 zinnen kwamen in me op en toen wilde ik er verder iets mee gaan doen... en toen zal het inderdaad wel fout zijn gegaan. :)
Nou ja, fout gaan zou ik het ook weer niet willen noemen, maar het is wel minder dan het begin inderdaad :) .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.