![]() |
Rokende meiden opwindend?
Ik weet niet wat het is, maar ik vind dus van wel :S Tis heel raar, maar heeft iets geils :bloos: :eek: ofzo, althans die uitwerking heeft het op mij ... (mits beetje knap etc en niet té overdreven met het roken zelf bezig zijn) :)
Meer mensen met die rare gedachten :confused: ? Zo ja; Waarom? Zo nee; Waarom niet, en kan je voorstellen dat iemand dat wel vind?! Brand los :D |
Ja lekker, je tong door een asbak roeren...
|
Citaat:
/me doet zich voor als iemand die geen smaak en reuk heeft :) |
Nee ik vind dat behoorlijk goor zelfs, ik vind het zo asociaal staan als een meisje rookt, bah.
|
Nee, ik vind het niet geil. Het idee dat een vrouw die haar lippen tuit om een sigaret extra opwindend zou zijn, vind ik eigenlijk nogal vergezocht.
|
Daar is niets bijzonders aan :|
|
Nee, helaas. Niks geils aan.
|
Heel sexy, maar dan moet ze wel klasse hebben. Een trance-sletje dat oridinair staat te roken is niet sexy, een stijlvol meisje wel. Heel erg zelfs.
|
Citaat:
|
sexy, ja
geil, nee en tis ook de manier waarop je t doet... moeilijk uut te leggen |
mwah, ik rook zelf ook, dushet is wel fijn als je vriendin ook rookt ofzo, maar echt geil sexy of opwindend, nee
|
ik vind meisjes die roken niet bij voorbaat geiler ofzow :|
maar bij sommige meisjes staat het wel goed :p en dat gezeur over in asbak roeren.. ik vind het wel meevalle, mjah niet als ze net heeft gerookt of tijdens het zoenen nog met dr sigaret in dr hand staat.. maarja dat moet je dan maar beetje mijden :p |
Sexy: nee.
Geil: al helemaaaaaal niet. Ik heb niets tegen roken hoor, ik heb zelf 7 jaar gerookt (ben er net 3 maanden van af trouwens :cool: ), maar ik vind het absoluut niet cool, sexy of geil staan. Sterker nog, als ik een groepje meiden zie staan waarvan de meesten roken en een paar niet, dan zal mijn aandacht eerder daar naar uitgaan dan naar de rest. Ik ben op zoek naar een meid die stevig in haar schoenen staat en absoluut niet naar een meelopertje, en dat zij niet rookt is daar een goed voorteken van. Die zijn meestal ook zelfverzekerder en dát is pas sexy! :) |
en wat vinden mensen dan van meisjes die sjek roken? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik rook btw om zo te zeggen niet op straat omdat ik dat aso vind. Heel af en toe als ik ergens sta te wachten ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
en blijf ontopic ontopic: het kan wel iets hebben als een mooie meid sexy een sigaretje staat te roken maar dat ik er echt geil van word nee. |
Citaat:
Maybe verkeerd geformuleerd met woord 'geil', maar meer opwindend! En zoals andere jongens hier al zeggen, ligt eraan wie het doet en hoe ze het doet ... Tis niet uit te leggen :s |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals mijn vriend. Maar euhhh als hij téveel rookt dan is het een absolute afknapper (n) Dus zeg ik altijd, rook met mate. Maar daar houdt hij meestal geen rekening mee :rolleyes: |
Rokende meiden .. nee. Ik vind het er totaal niet mooi uitzien.
Voegt toe: rokende jongens ook niet :) Bij niemand vind ik het mooi staan. |
Ik vind roken per definitie een sneue bezigheid, het ziet er dan dus ook niet geil of sexy of leuk of stoer of elk ander leuk woord uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rokende vrouwen geil? nee niet echt
eerder kankerverwekkend. |
Als je er volkomen jaren '30 uit ziet en je gebruikt een sigarettenpijpje, dan staat het wel mooi om dat bevallig in je hand te houden - niet om er ook echt van te roken. En verder ziet roken er eerder aso dan geil uit.
|
Niet geil, niet opwindend, niet aantrekkelijk.
Het enige dat beriekt word is dat je met een asbak staat te zoenen als ze rookt. Neej dat is echt super geil :rolleyes: Roken het zou verboden moeten worden. |
Citaat:
Roken opwindend? Eerder afschrikkend... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Roken de meisjes zijn echt zwaar fout. (n)
En shag rokende meisjes vind ik helemaal erg, shag is voor scheepslui en bouvakkers, niet voor meisjes. |
Geil ? Kom nou. Iemand die voor de trein springt is toch ook niet geil om te zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is al bijna 2 maanden gestopt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik rook shag maar eens in de zoveel tijd gun ik mezelf een pakje peuken...Maar die zijn gewoon veel duurder. Ik geef toe dat roken een gewoonte is waar je maar beter niet aan kan beginnen, en ik geef ook toe dat ik spijt heb dat ik eraan begonnen ben, maar na zo'n lange tijd heb ik ook niet meer de behoefte om te stoppen... Misschien over een jaar of 10 denk ik er anders over... |
Nee.
|
Ik vind het eigenlijk alleen maar associaal staan... :|
|
Citaat:
|
cigaretten niet opwindend en shag al helemaal niet, joint vind ik er wel lekker uitzien vind ik blijk van smaak :o
|
Nee, echt een grote afknapper. Heb zelf ook ff gerookt maar ben gestopt toen ik de 'stoerdoen' tijd voorbij was en me realiseerde dat ik langzaam aan een zelfmoord aan het werken was op die manier. Ik hoef geen vriendin die rookt, onder geen enkele voorwaarde.
|
Citaat:
En ik vind rokuhn heel erg slecht :o :bloos: :nono: |
Ik rook ook shag ... zware nog wel ...
Erg, hè ? Vind nu meteen iedr1 mij niet meer aardig ? ;) Hehe, geintje :) |
hm.. ik kan er absoluut niet op vallen. Ik denk wel eens "oeh, leuke jongen" als ik zo in de stad loop ofzo, maar als ik dan zie dat ie rookt dan springt mijn interessemeter mteen op 0. Ik vind het best wel meeloperig eigenlijk, verder lijkt het me ook smerig zoenen (nooit geprobeerd) en stel je voor dat die persoon op den duur bij je thuis komt, nou dan stinkt gelijk alles naar rook.
Verder zijn rokers meestal slechter in bed ;) niet dat ik daar op dit moment mee zit maar als je wat ouder bent, nou... |
Citaat:
wat ik wél aso vind, is als je een shag staat te draaien :S dat ziet er echt ordi uit Citaat:
|
Ik vind het absoluut niet sexy bij meisjes.
Het staat misschien wel volwassen (hoewel je je eigenlijk zou moeten afvragen waar dat volwassen verstand dan gebleven is) maar ik vind het geen 'sex apeal' hebben oid. Rokende mannen vind ik ook niet stoer oid. Al kan ik er wel mee leven. Mijn vriend rookt ook, maar als ik kon kiezen zou ik willen dat hij er mee stopte, je proeft het soms toch wel bij het zoenen :s |
hmmz ik heb in heel m'n leven nog niet 1 trekje van een sigaret genomen maar kvind het wel mooi staan,heb nog zo'n oude foto van m'n ma toen ze jong was met een sigaretten-pijpje en dat stond haar echt wel vond ik :)
|
Nee, bah. Rokende mannen overigens ook niet.
Een man die naar bier ruikt -zonder daarbij lam te zijn- windt mij echter wel heel erg op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |