![]() |
Vreemd iets in vagina?
Laatst viel het mijn vriend op dat ik een soort van langwerpig iets, like a finger, in mijn vagina heb, het is slijmerig en je kunt er totaal omheen draaien met je vinger. Dit was mij vroeger ook al weleens opgevallen maar ik dacht er voor de rest niet bij na, en ging er vanuit dat het normaal was.
Nu maak ik me eigenlijk best zorgen, het zit soms ook dichter bij de vaginaopening dan anders en het voel als een soort vinger die naar beneden wijst, alleen dan kleiner, een minipink ofzo. Het voelt niet echt als iets van mij? Daar komt ook bij dat ik soms een soort bult aan de achterwand van mijn vagina voel, als ik daar dan op druk, moet ik gelijk ontlasten, zou dit ontlasting zijn en is dit normaal dat je dat kunt voelen? Heeft iemand enig idee wat dit is? is het normaal? hebben jullie dit ook? HELP |
Heb je ooit van de baarmoedermond gehoord?!
|
Citaat:
|
vreemd want het lijkt mij dat de baarmoedermond niet als een soort pink aanvoelt.. en je zegt dat hij eromheen kan draaien toch?? dan is het toch iets anders lijkt mij...
als ik jou was zou ik gewoon ff naar de huisarts gaan en anders ff naar de gynaecoloog... |
Idd, even mee naar de huisarts/gynaecoloog, 't klinkt in mijn ogen namelijk niet als iets wat iedereen heeft...
|
ben je niet ooit vergeten een tampon dr uit te halen ofzo :confused: :eek:
|
lijkt me niet dat t je baarmoedermond is. (dies nie echt slijmerig) dus op naar de dokter :) hoef je je ook nie meer druk te maken! (of juist wel als t iets engs is :confused: )
|
Ik vind eht echt doodeng om naar de dokter te gaan, maar ik ben idd bang dat het iets vreemds is, zeker als het niemand van jullie bekend voorkomt.
En over die tampon, het lijkt me sterk want ik gebruik ze heel weinig, dus dan moet ie er echt al 3 jaar inzitten :) en het voelt niet zo, het is ook niet te *pakken*. Iemand anders nog ideeen Heb trouwens voor donderdagochtend een afspraak gemaakt :( |
Citaat:
|
idd naar de dokter gaan, goed dat je al een afspraak gemaakt heb (y) sterkte daar ;)
|
Citaat:
laat je horen hoe t ging? |
Ik wil ook wel weten wat het is, want volgens mij heb ik precies hetzelfde!!
|
Idd , laat ff weten wat het was , ik herken het iig :|
|
goed dat je n afspraak hebt gemaakt!!!!
ben wel benieuwd wat het is.. laat je ff wat weten??? groetjes |
Brrrr, morgen al. Ik heb opeens helemaal geen zin en moed meer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt mij wel baarmoedermond, hoor. Die verschuift de helft van de tijd, dus soms zit hij dichterbij, soms verder naar achteren... ik kan d'r zeg maar ook onderdoor... als dat logisch is :P
|
Ik denk dat ik eerst gewoon wat zeg dat ik veel afscheiding heb (heb ik ook) Misschien dat als ie dan wil kijken dat ik het nog zeg, en anders ga ik er idd maar vanuit dat het mijn baarmoedermond is en misschien later er nog over terug.
Ik weet niet, als 4 mensen al zeggen dat ze het ook vrijwel zo hebben, dan weet ik niet of het wel "iets raars"is, en ik wil niet voor lul staan natuurlijk :D |
zeg het nou mar gewoon want als het je baarmoedermond is voelt ze dat zo hoor!!! en ook als je klaagt over veel afscheiding zal ze wel ff voelen.. dus dan kun je t net zo goed zeggen..
ik ga zelf ook een verwijskaart halen voor gynaecoloog(hoe je dat ook schrijft :P) |
Hmmz ik kan mijn baarmoedermond nooit vinden :S al fanatiek op zoek geweest... Mja... vaagheid...
|
pffffff, ik werd zo enorm misselijk van de zenuwen wakker, maar het is achter de rug. Mijn dokter wilde inderdaad even voelen zei dat het inderdaad mijn baarmoedermond was.
Het schijnt zo te zijn dat je baarmoedermond op twee verschillende manieren kan liggen: 1: dubbelgeklapt (zoals je in de bioboeken etc ziet) waardoor je hem bijna niet kunt voelen 2: Uitgestrekt (zoals bij mij dus) Je kunt hem ten alle tijde goed voelen Nahjah In ieder geval opgelucht, en die afscheiding is gewoon een ordinaire schimmelinfectie waar ik met 3 pilletjes vanaf ben. Yeah, ik hoef niet meer :D |
(y)
Heel goed van je dat je toch bent gegaan! Zie je, nou weet je dat het niet erg is (y). Verstandig, hoor! Maar goed, weten we dat ook weer! Ik heb dit nooit geweten, wel apart. |
Citaat:
|
idd keigoed!!!!!
|
oe, dan heb ik ook een langwerpige *grin*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |