![]() |
[verliefd] Wat nu?
Ik had al eerder wat gepost... maar ik weet neit echt wat nu te doen en wat nu te denken.
We hebben dus naar elkaar zitten kijken, zij naar mij en ik naar haar dus.... wat? Wat valt hier uit af te leiden... wat betekent het? En dan verder, wat nu? Actie ondernemen gok ik, wat voor actie? |
ligt eraan hoe ze kijkt ik kijk dagelijks mensen aan ook mensen die mooi of aantrekkelijk zijn maar dat zegt bij mij niet meteen iets.
|
Citaat:
praat met haar vraag haar mee uit iets in ide geest :D |
Citaat:
Citaat:
2) Waarover? Tijd geleden heb ik wel een lang gesprek met haar gehad waar geen tot weinig siginificante overeenkomende hobbies en interesses uit kwamen. Het beperkt zich tot enigzins overeenkomende meningen en denkwijzen. (en daar heb je nog minder aan dan conflicterende --> discussie = gesprek) 3) Ik ben geen uitgaanstype, zij ook niet zo... * wat zijn dingen "in die geest" waarom weet ik hier zo weinig van? |
Citaat:
- bios - filmpje bij jou thuis, lekker gezelli op de bank met een schaal sjips! - dierentuin - pretpark - lekker door de stad banjeren, terrasje pakken (hmm, las het weer er een beetje naar is natuurlijk) Gebruik je fantasie! |
verliefd zijn is kut......, als je kan moet je het ontwijken :o
|
Citaat:
liefde is een mooi iets.. ! end aar laat ik het bij :p |
Citaat:
:nono: :nono: wat is dit nou? :nono: :nono: |
kijken zegt niet veel.. maar maak eens een praatje ofzow
|
Citaat:
|
"Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, maar ik vind je erg aardig. Mag ik stilzwijgend naast je komen zitten?"
|
Citaat:
|
Dan is het hoogstwaarschijnlijk dus niet wederzijds...
Maar waarom kijkt iemand dan terug? Wat geeft dat aan (niet verliefdheid, maar wat wel?) - alhoewel ik weer niet zeker weet.... of zij misschien eerder keek... pff... eerst maar ff antwoord weten en dan een uurtje mediteren voor wat geestelijke helderheid ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Look who's talking... :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |