![]() |
Regenjas
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van 20 jaar en draag nu al ruim twee jaar dagelijks een regenjas. dan bedoel ik natuurlijk niet zo eentje die je op de fiets aandoet, maar gewoon een nette, in beige kleur met een suède kraag. Vinden jullie zoiets mooi en stijlvol of juist afschuwelijk? |
Als het maar niet zo'n plastic wannabe-stijlvollejas is, vind ik het wel prima. Zelf hou ik er niet zo van, ik pak wel een plu of ga met de bus oid.
|
als t regent trek ik een leger poncho aan, maar ja in de auto heb je zo een ding niet meer nodig. :cool:
|
Zo'n gele die je weleens ziet in films op een boot..
(Heet volgens mij trouwens Macintosh :D) |
tuurlijk da's kick (y)
|
Ik vind het te Mod
kan niet |
Kheb geen idee wat ik me bij een regenjas met een suede kraaf moet voorstellen :S
|
Zo'n lange Burberry-like jas? Dat vind ik nogal ouwelijk, eerlijk gezegd...
|
Ik weet het niet, ik dacht eraan om zelf een burberry te kopen (nog steeds een beetje) alleen iedereen zegt nu al dat ik me iets minder netjes moet gaan kleden.
Nee, het heeft toch een beetje iets 'potloodventer-achtig-fouts' Ik heb wel een tijdje geleden een mooie beige burberry gezien (wol, soort houtje-touwtje jas), die gast van studio sport heeft ook zo'n model (kom ff niet op zijn naam) die is wel mooi :) |
Hangt van de persoon af of het mooi of lelijk is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een jongen bij mij op school draagt er ook zo een (en die is 17 ofzo :eek:..)
Ik vind het te ouwelijk en te stijf .. maar das mijn smaak |
klinkt wel erg christelijk :nono:
mijn bijdrage aan dit forum is van hoge waarde... |
mja..wijsheid komt met de jaren bij jou (y) ..congrats :p
|
Kan bij vrouwen soms leuk zijn.
Maar bij mannen nogal euhm lelijk. |
Paraplu's zijn veel fijner :)
|
Ik vind t mooi...
*Leest overige posts* Ben in de minderheid, geloof ik. Maar post eens een foto? Dan weet ik t zeker. |
Lijkt mij wel mooi hoor! Als ik de juiste jas voor me heb, maar idd post eens een foto!!
|
Citaat:
|
Ik hou niet van die lange regenjassen, tenminste, als het er uit ziet zoals ik denk... Maar kan t natuurlijk ook verkeerd hebben...
another useless reply |
oooow zo'n jas, mwha niet echt mijn ding dragen me ouders ook in de zomer :s
|
Citaat:
|
ik moet erbij aan voetbalt trainers en potloodventers denken (n)
|
Citaat:
Zo'n bruine jas? Die politie inspecteurs ook soms aan hebben (op tv dan :o ). Ok. Die zijn het niet. |
tenzij je 'm natuurlijk in felrood neemt :o ;)
|
Citaat:
Mijn Burberry-trenchcoat is wel mooi :o :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |