![]() |
Lurling MATENNAAIER
Naaimachine voor Lurling
Anthony Lurling moet wel heel vreemd opgekeken hebben toen hij vrijdagochtend de gordijnen van zijn huis opende. De spits van SC Heerenveen trof in zijn tuin namelijk een spandoek en een naaimachine aan. FC Groningen-fans riepen Lurling uit tot 'Matennaaier van het Jaar'. De ludieke actie van de Groningers moet ertoe leiden dat Lurling, die erom bekendstaat dat hij zich snel laat vallen, zijn toneelspel op het veld staakt. FOTO :D Wat vinden jullie van deze actie? :D |
Geslaagde grap!
Als ie maar niet geimiteerd wordt, dat zou zonde zijn. Dan is de grap er wel een beetje af. Dus geen Feyenoord-fans die Machlas er 1 geven bijv. Dat zou het toppunt van zieligheid zijn. Misschien kunnen ze er een categorie van maken bij het voetbalgala, naast beste speler enz. :D |
Citaat:
|
als t hierbij blijft vin k t niet egt erg, maar verder moeten ze (jullie?) ook niet gaan...
|
ik vind het wel :cool: als groninger, en ze hebben nog gelijk ook
|
Citaat:
denk je dat ik het heb gedaan ofzo? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind ik altijd zo'n gezeur: er komen nou een aaml schwalbes voor in het voetbal... niet zeuren!
|
Hihihi, las het in de VI, vind het terecht.
|
Mooie actie :D:cool: Moeten ze vaker doen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ik uit Amsterdam kom wil trouwens NIET zeggen dat ik een verwoed Ajax-fan ben... dat ben ik nl niet!
|
Het was geweldige actie maar hij speelt niet mee dus dat worden geen spreekkoren tegen Zeurling
|
:D :D :D vette lol
|
Ach jullie moeten niet van die onzin lullen! Die jongen doet dat echt niet met opzet maar als ie ook echt onderuit wordt gehaald reageert ie net als iedereen alleen overkomt het hem 3 keer en dan is het mis!!! Ik ivnd het ech t 8erlijk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |