![]() |
bezuinigingen op school
ik zit op het aoc terra in frederiksoord tuinbouw school en doe de hoveniers opleiding,
nu moeten wij ieder jaar naar schaarsbergen voor een cursus 1 week lang 2 x per lesjaar nu wordt dat afgeschaft vanwege de bezuinigingen en dan zeggen ze in het kabinet dat het onderwijs er niet onder zal leiden, merken jullie op school ook van de bezuinigingen?:??? |
Ik zit niet op school, dus, nee.
|
nee
|
nog niet
|
wat mij meer irriteerd is dat ik gewoon 900 euro lesgeld moet betalen, terwijl ik voor de helft van het schooljaar maar school heb (rest is stage).
|
Het collegegeld is verhoogd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het lijkt eerder alsof onze school te veel geld heeft "Trevianum"
|
Merk er niets van :|
|
Ik weet het niet zo goed.. bij ons op school betaal je gewoon 500 euro voor 9 boeken ofzo... en de rest krijg je kopietjes..
Maar het probleem is : ze mogen van de rector niet meer zoveel kopieren omdat het teveel geld kost. Dus nu moeten wij alles zelf gaan kopieren.. :( |
Citaat:
|
Ehm...nee, daar merk ik eigenlijk niets van. Onze voorzieningen zijn beter dan ooit, het Honours programma wordt voortgezet en er is nog genoeg geld om veel feesten te organiseren :D
De KUN is dan ook een van de weinige universiteiten die niet in de rode cijfers zitten, volgens een recent onderzoekje van het CBS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vast wel, merk er niet veel van, ja te weinig werkgroepen voor verplichtte vakken zodat je het hele vak niet kan volgen(wat dus echt niet moet mogen) maar volgens mij is dat typisch uva en niet echt ivm bezuinigingen.
btw ik ben ooit op bezoek geweest bij jou school, ze gingen ons schoolplein ontwerpen en ik was met een groepje de afgevaardigden van onze school, best geinige school daarzo, mooie omgeving ook |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |