![]() |
Vraagjes
Ik ben nieuw op dit forum (ben wel vaker op andere fora van scholieren.nl).
Ik denk dat deze vragen waarschijnlijk al zijn gesteld, maar ik ben nu een beetje lui, heb et druk en heb geen zin om te zoeken. Kent iemand een gratis webclient, waar ik mn eigen website kan maken? Kent er iemand een goeie gratis chatserver? Is er een goeie online site waar je foto's op kan zetten, behalve picserver.org? |
te lui om te zoekuh?? maar wel een topic openen over een opzoek vraag??
raar verhaaltje |
Citaat:
Trouwens, nog een vraag, hoe verdienen mensen geld met een website? (Banners weet ik al, maar de rest.... (nu zoek ik ook een site, waarbij ik alsk banners heb geld kan verdienen)) |
geld verdienen met een site??? alleen de link aan mensen geven die geld op jouw bankrekening hebben gestort ;);)
maarre wel ff zoeken hoor... |
De vragen die ik beantwoord MOEt hebben zijn over de gratis en goeie webclients en chatservers
Die wilk beantwoord hebben, want kheb al een succesvolle MSN Group, maar doordat MSN de chat gaat afsluiten en je een MSN Group nie goed kan beveiligen (van kopieeren), wilk graag alles verhuizen naar een echte site |
ZOEKEN! VEELGESTELDE VRAGEN! NOG MEER ZOEKEN! VINDEN! CHATTEN!
UPLOADEN! GELD VERDIENEN! Oja, allemaal ge-googled.... |
Citaat:
|
Citaat:
1) Notepad 2) IRC 3) FTP |
Citaat:
@ dafelix: hoezo Notepad? IRC is te moeilijk voor sommige simpeldenkende mensjes (niet ik) |
notepad is beste webeditor die je je kan wensen (op een andere texteditor met regelaanduiding en scriptherkenning na dan (www.crimsoneditor.com :cool: ))
Yello |
Citaat:
O_o IRC moeilijk? en MSN-CHAT snap je wel? IRC is nog simpeler dan dat, download een goede client (www.mirc.com) et voila notepad roelt, overroelt alle WYSIWYG-progjes, wie een page wil bouwen moet maar HTML (eventueel PHP/ASP, CSS) kennen |
Luie forummers zijn hier niet welkom.
Inzet en motivatie zijn de vereisten voor dit forum. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |