![]() |
Spoed! welke film raden jullie aan om te KIJken voor als je zwaar stoned bent>?????
Post ff welke film jij supertof vindt om te kijken als je lekker stoned bent!!!
ik moet namelijk voor een feestje vanavond effe iets cools hebben om te kijken! laterz |
requiem for a dream :D (beetje zware trip-film)
momento :D (ga je heolemaal door flippen door flashbacks en flashforwards) voor de rest zijn blije films gewoon leuk om naar te kijken |
scarface is net een comedy als je stoned bent :D
maarehm.. fightclub is echt een topper :D |
een blowers film:
Half Baked gaat over 3 blowers die hun vriendje (de 4e blower) uit het gevangenissje probere te halen door middel van het verkopen van super wiet :D is ech zo tof... vooral die vaaghe gast, met die kleurige tshirts, diez altijd high :D:D:D :cool: |
Top Secret: absurde humorfilm a la naked gun, wat mij betreft de beste in zijn soort.
The Doors - The Movie: Titel zegt 't al, nog leuker om te kijken tijdens het trippen dan tijdens het blowen. From Dusk Till Dawn |
Mickey is jarig :p
|
Trainspotting... onee daar krijg je een bad trip van
Crossroads! |
Citaat:
ook friday en next friday zijn wel lachuh of fear and loathing in las vegas |
Citaat:
fightclub = echt een aanrader jah!! :) |
bambi natuurlijk (duh...)
|
ALI-G InDaHouse :D
|
shrek
:D :D :D :D :D :D :rolleyes: |
Citaat:
|
southpark is ook bes tleuk :)
|
trainspotting en fightclub zijn idd goeie suggesties, maar de beste vin ik zelf Fear and Loathing in Las Vegas... super vage film :)
|
trainspottig vandaag weer eens gekeken.
|
dude where is my car
shrek verder maakt het mij niet uit greetz Flamez |
|
Guesthouse paradiso is nog wel het vaagst, toen stikte ik bijna van het lachen..
Vooral dat stukje waar ineens iedereen loopt te kotsen :S. |
Citaat:
En voor de meer serieuze films: Lock, Stock and two smoking barrels of Snatch, maar liever de eerste. Of een 1 of andere horror b-film, das ook erg lachwekkend. :D |
Fear and Loathing in Las Vegas *steekt duim op*
|
euh owjah in scary movie komt er ook stoner in voor die vaaghe kerel met lachkicks altijd.
|
Natural Born Killershttp://www.smilies.nl/biggthumpup.gif!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Half baked
fear and loathing in las vegas en alles jay en silent bob films, weet allee niet of je die in Nederland ook kunt kijken, zijn wel heel grappig. |
van komedies is dude wheres my car echt heel gruwleijk als je stoned bent, verder fantasia natuulek en nog wat van die speesfilms memento doet het ook goed
|
Ik weet niet waar je woont, maar als je in den haag woont, moet je absoluut ff naar SPELLERIJ op Info Thuis kijken.
dat komt om het uur, en het is om te bescheuren zo zielig :D (ik heb me er voor opgegeven :)) |
Citaat:
|
Fear and Loathing is veel leuker dan Pulp Fiction IMHO, btw andere films van Kubrick zijn ook wel goed om te kijken als je stoned bent (12 Monkeys, Eyes wide shut, Brazil en zo)
|
Filmpje :D van Paul de Leeuw
|
Fear and Loathing in Las Vegas
is dat die film met 2 gasten die trippend amerika doorreizen? THE CELL moet je alleen kijken als je stoned ben want nuchter is er geen fuck aan....wel een sterke maag hebben:) ghihihi.... |
Citaat:
|
Citaat:
:cool::confused: :cool: :D |
Citaat:
nèèh... the cell is echt niets, niet als je stoned bent, maar ook nuchter niet of met drank op :rolleyes: :p |
Citaat:
ennuhm, Fear & Loathing In Las Vegas is errug koel Pulp Fiction ook wel |
Citaat:
Vooral die laatste. die film is echt gemaakt voor drugs gebruikers :) |
Citaat:
goed nummer van the pixies |
hehehe, die film van the beatles! Die hebben ze hier in totum een keer gedraaid! echt leuk! Al die liedjes en die kleurtjes :D
|
gewoon een grappige film dan zit het wel goed:)
|
"Dude, where's my car?" :p
|
Citaat:
|
Platvoet en zijn vriendjes
|
Citaat:
|
clockwork orange
trainspotting. |
Kevin And Perry Go Large!
Geweldig...........You Cheaky Girl Mrs. Patterson.......Oh That Is SO UNFAIR!.....I Am Not Your Slave!....Thank you eye ball paul... |
trainspotting :)
|
Fear and Loathing in Las Vegas
|
Freddy Got Fingered, echt superdroge humor :)
|
Never ending story
Labyrint |
Citaat:
|
never ending story, en trainspotting natuurlijk
trainspotting is echt :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |