![]() |
uitmaken
hoe zouden jullie het uitmaken met je vriend (of vriendin)??
|
Euh... NIET per telefoon of SMS of mail, maar persoonlijk.. elkaar troosten en praten met elkaar enzo... :confused:
Voor de groffe onder ons: men neme een aansteker, men blazen het vlammetje uit en men zegge "voila, t is uit" :D |
Ook al is het moeilijk, gewoon face to face, via telefoon of sms vind ik heel laf....heeft een gozer namelijk ook bij mij geflikt, eikel!
|
pif poef paf 't is af
nee euh serieus, zoiest maak je toch zelf uit. 1 keer heb ik het via sms gedaan omdat ik het niet meer aankon zijn stem te horen of hem nog te zien. zoiets zou ik dus nooit doen maar hij had me enorm gekwetst en dat was voor mij een erg gevoel. |
vroeger liet ik het altijd iemand anders doen :o, ik vond het zo zielig iemand te kwetsen. Maar laatste keer heb ik het gewoon gezegt, het was niet echt leuk, maar ja, vind ik wel het eerlijkst...
|
Noooooit per telefoon/sms/email/brief!!! Als ik het uit wil maken dan doe ik dat face to face! Ik wil hem kunnen aankijken. En als je het face to face doet zie je tenminste zijn/haar reactie/gevoel en kan je erover praten enzo. Dat is toch veel persoonlijker en fijner dan via een lullig kort smsje ofzo?! Dat haat ik echt. Je moet maar de ballen hebben om het diegene recht in het gezicht te zeggen.
|
Wat trouwens ook kut is, echt lullig gewoon, om het een ander te laten zeggen!! Dat is echt iets voor in groep 6 ofzo.. Als het zo'n verkering is van hoi-doei en meer niet enzo.
|
In ieder geval niet persoonlijk, heb namelijk geen zin om klappen ofzo te krijgen als ze gaat flippen.
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan waarom t uit gaat. Is het gewoon omdat je er geen zin meer in hebt, of de liefde is over, dan is het natuurlijk face to face. Je praat met elkaar en troost hem als t nodig is. Is hij vreemd gegaan dan zou ik m van 10 verdiepingen hoog van een flat afgooien, nadat ik zn schaamhaar in de fik heb gezet. Of zoals een vriendin van mij heeft gedaan: "tot ziens, u bent de zwakste schakel".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |